شخصیت باکی بارنز در فیلم Captain America: Brave New World حضور ندارد

فیلم کاپیتان آمریکا دنیای جدید شجاع (Captain America: Brave New World) بدون حضور شخصیت باکی بارنز ، سرباز زمستانی و «زیمو» خواهد بود.

«آنتونی مکی» که در آینده دنیای سینمایی مارول به عنوان کاپیتان آمریکا جدید نقش‌آفرینی می‌کند و اولین حضور او در فیلم فیلم Captain America Brave New World خواهد بود، به تازگی تأیید کرده است که شخصیت «باکی بارنز»، یکی از بزرگترین عناصر فیلم‌های کاپیتان آمریکا، در این اثر حضور نخواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت باکی بارنز در فیلم Captain America: Brave New World حضور ندارد

اقداماتی که در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی و سریال شاهین و سرباز زمستان اتفاق افتاد، باعث شدند «آنتونی مکی» در دنیای سینمایی مارول به عنوان کاپیتان آمریکا شناخته شود؛ اما به نظر می‌رسد که در این فیلم جدید، شخصیت «باکی بارنز» با بازی «سباستین استن» نخواهد بود.

علاوه بر عدم حضور «سباستین استن»، «آنتونی مکی» نیز اعلام کرده است که شخصیت «زیمو» با بازی «دنیل برول» نیز در این فیلم حضور نخواهد داشت. این سه نفر پیش‌تر در سریال شاهین و سرباز زمستان در کنار یکدیگر حضور داشتند و توانستند داستانی هیجان‌انگیز و جذاب را برای مخاطبان به ارمغان بیاورند.

باکی بارنز

فیلم جدید کاپیتان آمریکا که چهارمین اثر از این مجموعه است، «دنی رامیرز» نقش «واکین تورس»، یعنی «فالکون» جدید را بازی و «شیرا هاس» نیز نقش ابرقهرمانی به نام «سابرا» را ایفا خواهد کرد.

«کارل لامبلی» نیز بار دیگر در نقش «آیزایا بردلی» در این فیلم حضور خواهد داشت. «لیو تایلر» نیز پس از 16 سال نقش «بتی راس» را بازی خواهد کرد. فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع در تاریخ 14 فوریه 2025 میلادی (جمعه 25 بهمن 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور نداشتن شخصیت باکی بارنز در فیلم Captain America: Brave New World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *