بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول

اگر به پایان های فراموش نشدنی دنیای مارول فاز اول علاقه دارید با فیگار همراه باشید تا بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول را به شما معرفی کنیم.

هر فیلمی به پایان خوب نیاز دارد. اگر مخاطب از لحظات پایانی قبل از تیتراژ پایانی رضایت داشته باشد، از هر اشتباهی که در طول فیلم ساخته شده باشد، می‌‌گذرد. قسمت‌های دنیای سینمایی مارول اکثرا با پیشرفت بالایی همراه بوده است. نخستین فیلم در فاز یک، مرد آهنی، یکی از به یاد ماندنی‌ترین پایان‌های فیلم تمام دوران را دارد، با تونی استارک که درخواست سازمان شیلد را نادیده می‌گیرد، زیرا نمی‌تواند اعتبار بازی‌های ابرقهرمانی‌اش را نپذیرد. در این مقاله از فیگار بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول

برترین پایان بندی ها در فاز اول دنیای سینمایی مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول

فیلم‌های MCU که پس از آن پایان‌های فراموش‌نشدنی داشتند، از بروس بنر که یک دگرگونی کنترل‌شده را در اتمام هالک شگفت‌انگیز کنایه می‌داد تا استیو راجرز که در انتها کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو، خود را به دنیایی آینده‌نگر پرت می‌کرد که نمی‌شناسد. در ادامه به معرفی بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول که بخشی از MCU نیستند

بهترین تکنولوژی های فیلم های مارول 

بهترین فیلم های فراموش شده مارول 

Thor

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
برترین پایان بندی ها در فاز اول دنیای سینمایی مارول

نخستین فیلم ثور بسیار دقیق به انتها می رسد تا اتمام آن موثر باشد. هیچ کس مجبور نیست برای نجات روز از چیزی دست بکشد. لوکی در جنگ پایانی خود را قربانی می کند، اما همچنان به نوعی زنده می ماند. ثور به اودین اعتراف می‌کند که او هنوز به عنوان شاه ماده نیست و از ابتدای فیلم وضعیت موجود را از سر می‌گیرد.

پایان ثور هیچ چیز قابل توجهی برای آینده ایجاد نمی کند. جین فاستر آغاز به کار بر روی باز کردن یک پورتال برای آزگارد از زمین می کند، اما این نقطه طرح در نهایت به جایی نرسید. با شروع فیلم بعدی ثور، جین از رابطه عاشقانه خود با خدای تندر خارج شد و تنها زمانی آن را دوباره زنده کرد که او دریچه بازگشت به زمین را باز کرد، نه برعکس. این پایان بندی یکی از بهترین پایان ها در فاز اول دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول 

Iron Man 2

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
پایان بندی های برتر دنیای مارول در فاز یک

نبرد نهایی Iron Man 2 بسیار راحت به اوج می رسد، زیرا تونی استارک و جیمز رودز با شلیک به دشمنان خود به سوی یکدیگر امیدوارند که ویپلش را شکست دهند، برای شجاعتشان در این نبرد، تونی و رودی با یک جفت مدال توسط سناتور استرن پاداش می گیرند.

استرن که در ابتدای فیلم در تلاش برای متقاعد کردن تونی برای دادن زره مرد آهنی خود به دولت ایالات متحده معرفی شد، نسبت به دادن مدال در صحنه پایانی به او چندان تمایلی ندارد. پایان فیلم اول «من مرد آهنی هستم» بسیار خاطره‌انگیز است، اما گری شیندلینگ فقید و بزرگ لبخند ناامیدکننده‌ای را که استرن برای عکس‌برداری انجام داد، نشان داد.

بهترین تغییرات مرد آهنی در سینما نسبت به کمیک از نگاه سایت فیگار

The Avengers

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
بهترین پایان ها در فاز اول دنیای سینمایی مارول

در صحنه پایانی انتقام جویان، قدرتمندترین قهرمانان زمین پس از نبرد نیویورک راه خود را می روند. ثور با لوکی زندانی به آزگارد باز می‌گردد، برادران ساینس با یک ماشین اسپورت به اکتشافات جدید جسورانه می‌روند، و Cap، Black Widow و Hawkeye همگی به S.H.I.E.L.D برمی‌گردند.

راه این پایان داستان فعلی را بسته و در را برای ماجراهای آینده باز می‌گذارد. در آن زمان مشخص نبود که آیا این همکاری جاه طلبانه نتیجه خواهد داد یا خیر. اما، البته، نتیجه بسیار خوبی داشت و فیلم‌های تیم‌آپ Avengers به ​​یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ساخته شده تبدیل شدند. اولین فیلم انتقام‌جویان با یک نما وسوسه‌انگیز از برج استارک با حروف S، T، R، و K تمام می‌شود که در طول درگیری از روی علامت سوخته و یک «A» برجسته برای «انتقام‌جویان» به جا می‌گذارد. این تصویر آینده روشنی را برای تیم رقم زد.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

The Incredible Hulk

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
برترین پایان بندی های فاز یک در MCU

تنها فیلم انفرادی هالک تا به امروز The Incredible Hulk، با بازی ادوارد نورتون در نقش بروس بنر به اوج خود می رسد که در فضای سبز رنگ، لحظاتی آرام، لطیف و آرام با بتی راس پس از درگیری هارلم با The Abomination داشته باشد. هالک فوراً نیویورک را ترک می کند و صحنه آخر با بنر که یک ماه بعد در بریتیش کلمبیا مخفی شده است روبرو می شود. بنر با پوزخندی روی صورتش، تبدیل کنترل شده به هالک را آغاز می کند.

این آخرین چرخش، قوس بنر را در انتقام‌جویان زمانی که نقش با مارک روفالو بازسازی شد ایجاد کرد. قبل از نبرد اوج در انتقام‌جویان، بنر اعتراف می‌کند که همیشه عصبانی است و این به او اجازه داده تا هالک را تحت کنترل درآورد. این پایان یکی از پایان بندی های برتر دنیای مارول در فاز یک می‌باشد.

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول 

Captain America: The First Avenger

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول

صحنه پایانی کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو داستان اصلی استیو راجرز را کامل می‌کند. اکثر فیلم یک اکشن جنگ جهانی دوم است. استیو در طول بازی های اول و دوم، سرم سوپر سرباز را می گیرد، قدرت های فوق العاده ای به دست می آورد و به قهرمان جنگی تبدیل می شود که P.O.W. ها را آزاد می کند و پایگاه های هایدرا را شکست می دهد. در اقدام سوم، او کنترل یک هواپیمای پر از W.M.D. را به دست می گیرد و برای نجات جهان، آن را به داخل یخ می اندازد.

قبل از اینکه هواپیما به یخ برخورد کند، استیو در نهایت جرات پیدا می کند تا به پگی کارتر بگوید که چه احساسی دارد. استیو و پگی درست قبل از مرگ ظاهری او قرار ملاقاتی ترتیب می دهند. وقتی استیو در عصر مدرن بیدار می شود و به میدان تایمز معاصر می رود، نیک فیوری به او اطلاع می دهد که 70 سال از زمانش گذشته است. این یک بمب بزرگ برای استیو است، اما تنها چیزی که در ذهن او وجود دارد این است که او یک قرار ملاقات داشته است. اتمام فیلم کاپیتان آمریکا برترین پایان بندی های فاز یک در MCU قرار می‌گیرد.

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا 

Iron Man

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول
بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول

اولین فیلم در MCU، مرد آهنی، نه تنها بهترین پایان را در فاز یک دارد. هنوز هم یکی از به یاد ماندنی ترین پایان ها در کل فرنچایز است. S.H.I.E.L.D. از او درخواست کرده است که یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند که در آن او ادعا می کند که ابرقهرمان آهنین محافظ شخصی او است.

اما از آنجایی که تونی (تونی) است، نمی تواند در برابر گرفتن اعتبار مقاومت کند. جلوی خبرنگاران بیرون می رود، فیلمنامه ای را که S.H.I.E.L.D. به او داد و با جسارت اعلام کرد: من مرد آهنی هستم. به گفته IndieWire، این خط توسط رابرت داونی جونیور بداهه ساخته شد و هویت های مخفی را از MCU ریشه کن کرد (دونالد بلیک کیست) و ابرقهرمانان را به افراد مشهور آن جهان تبدیل کرد. پایان فیلم مرد اهنی جزو برترین پایان بندی ها در فاز اول دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

بهترین دیالوگ های تونی استارک در دنیای سینمایی مارول 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز اول مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *