ویژگی پاسخ هوش مصنوعی در صفحه نتایج گوگل در اختیار کاربران قرار گرفت

گوگل در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ویژگی پاسخ هوش مصنوعی در صفحه نتایج گوگل به صورت محدود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوگل اعلام کرده است که در حال آزمایش ویژگی پاسخ هوش مصنوعی در صفحه اصلی نتایج جستجو هستند و کاربران بدون نیاز به عضویت در Search Labs می‌توانند پاسخ ai را مشاهده کنند. اکنون کاربران در ایالات متحده می‌توانند پاسخ‌های ai را بدون نیاز به تنظیمات خاصی ببینند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویژگی پاسخ Ai در صفحه نتایج گوگل در اختیار کاربران قرار گرفت

در ماه مه 2023، گوگل بخشی به نام Search Labs را در اختیار برخی افراد قرار داد تا از ویژگی SGE که شامل نمایش پاسخ در بالای نتایج دیگر بود، استفاده کنند. این شرکت ابتدا ویژگی پاسخ را برای مجموعه‌ای از دستورات متنی که Ai مولد می‌تواند برای آن‌ها مفیدتر باشد، آغاز کرده است. این عبارات اغلب پیچیده‌تر هستند یا سوالاتی را در بر می‌گیرند که می‌توان چکیده‌ای از اطلاعات موجود در صفحات وب را برایشان جمع‌آوری کرد.

گوگل قصد دارد بازخورد کاربرانی که هنوز به برنامه SGE متصل نشده‌اند را جمع‌آوری کرده تا بتواند نقاط قوت و ضعف ویژگی AI Overview را در انتشار عمومی درک کند. نمایش پاسخ، زمانی رخ می‌دهد که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کرده و افراد جواب بهتری نسبت به نتایج معمول جستجو دریافت کنند.

گوگل قصد دارد با آزمایش نسخه‌های مختلفی را آزمایش کند و بنابراین آنچه که برخی از کاربران در مرحله آزمایشی مشاهده می‌کنند، ممکن است به صورت عمومی منتشر نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویژگی پاسخ Ai در صفحه نتایج گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *