عنوان فیلم جدید اسکارلت جوهانسون مشخص شد

به تازگی در سایت‌های خارجی و فضای مجازی عنوان فیلم جدید «اپل» با نقش‌آفرینی «اسکارلت جوهانسون» و «چنینگ تیتوم» مشخص و اعلام شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، فیلم جدید «اپل» با بازی «اسکارلت جوهانسون» و «چنینگ تیتوم» و کارگردانی «گرگ برلانت» عنوان خودش را دریافت کرد و طبق اعلام رسمی، این پروژه Fly Me to the Moon نام دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عنوان فیلم جدید اسکارلت جوهانسون

پس از تظاهرات «سونی» با فیلم ناپلئون «اپل» در خارج از کشور، جایی که 72 درصد از باکس آفیس جهانی 221 میلیون دلاری خود را به دست آورد، فیلم کالور سیتی برنده معامله توزیع شد تا دو فیلم این شرکت فناوری را اکران کند: Fly Me to the Moon و Jon Watts، با بازی «جورج کلونی» و «برد پیت».

اسکارلت جوهانسون

فیلم Fly Me to the Moon که ظاهرا در برابر مسابقه فضایی دهه 1960 قرار دارد، در 12 ژوئیه (23 دی 1403) اکران خواهد شد. خط داستانی پروژه تا حد زیادی مخفی مانده است. «رز گیلروی» فیلمنامه را بر اساس داستانی از «بیل کرستاین» و «کینان فلین» نوشت.

«جوهانسون»، «جاناتان لیا»، «کینان فلین» و «سارا شچتر» تهیه‌کنندگان این اثر هستند. «نیک دیلنبرگ»، «آنا گارسیا»، «جیم راش»، «نوح رابینز»، «کالین وودل»، «کریستین زوبر»، «دونالد الیز واتکینز»، «ری رومانو» و «وودی هارلسون» نیز در فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عنوان فیلم جدید اسکارلت جوهانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *