جودی کومر به فیلم 28 Years Later پیوست

به تازگی اعلام شده که جودی کومر به فیلم 28 سال بعد ساخته «دنی بویل» و «الکس گارلند» که تولید آن از ماه آینده آغاز می‌شود، پیوسته است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Comingsoon»، «جودی کومر» در حال مذاکره برای بازی در ادامه فیلم 28 Days Later و 28 Weeks است. این اولین فیلم از سه گانه فیلم‌های «سونی» خواهد بود و بودجه‌ای 60 میلیون دلاری خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جودی کومر به فیلم 28 Years Later پیوست

شایعاتی مبنی بر حضور ستاره اصلی، «کیلین مورفی» در نقش خود در فیلم 28 Years Later وجود دارد؛ اما هنوز تایید نشده است. او اخیراً در مصاحبه‌ای درباره شراکت خود در این پروژه گفت:

فکر می‌کنم این حضور داشتن مربوط به «دنی» و «الکس» است که در مورد آن صحبت کنند. اولین فیلم برای من به عنوان یک بازیگر، بسیار مهم خواهد بود. من عاشق کار با آن گروه هستم.

جودی کومر

«کیلیان مورفی» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهد داشت. با توجه به اینکه تولید در ماه مه آغاز خواهد شد، امکان دارد انتخاب سایر بازیگران باید به زودی رسمی شود. «جودی کومر» به خاطر بازی در فیلم‌های آزاد، آخرین دوئل، کمک و دوچرخه سواران شناخته شده و معروف است. او همچنین اخیراً در بازی ترسناک Alone in the Dark در کنار «دیوید هاربر» ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن جودی کومر به فیلم 28 Years Later چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *