مراحل توسعه فیلم Dune 3 رسما آغاز شد

گفته شده که «دنیس ویلنوو» رسماً در حال کار روی فیلم Dune 3 است و احتمالا این پروژه، اقتباسی از کتاب غیرداستانی جنگ هسته‌ای: یک سناریو خواهد بود.

به گزارش فیگار و به نقل از سایت «Collider»، تلماسه: قسمت دوم با فروش 630 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی، تحسین منتقدان به موفقیت بزرگی دست یافت. داستان‌سرایی «ویلنوو» و بازیگرهای درخشان، معیار جدیدی برای دستاوردهای سینمایی در ژانر علمی تخیلی ایجاد می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز مراحل توسعه فیلم Dune 3

«دنیس ویلنوو»، به طور رسمی به روی فیلم تلماسه 3 کار می‌کند. او از تمایل خود برای اقتباس از Dune: Messiah، کتاب بعدی این مجموعه از «فرانک هربرت» صحبت کرده که به دنبال پایان دادن به حماسه «پل آتریدس» در سیاره آراکیس است.

فیلم Dune 3

«ویلنوو» اعتراف کرد که مشتاق است پیش از پایان داستانش از Dune استراحت کند، اما با توجه به موفقیت مالی و انتقادی که پس از کار او در فیلم Dune به وجود آمد، مسئله فقط گذر زمان و تماشای موفقیت این فیلم بود و حالا این پروژه به سرعت در مرحله توسعه و پیش تولید قرار گرفت. در همین حال، Dune: Part Two به پیروزی پر سور خود در «باکس آفیس» جهانی ادامه داده به فروش عظیم 630 میلیون دلاری در سراسر جهان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خبر آغاز توسعه فیلم Dune 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *