تریلر فیلم Kill منتشر شد

شب گذشته، تریلر فیلم Kill منتشر شد. فیلم کشتن، یک فیلم درام اکشن ماجراجویی است که توسط «سیکیا اینترتینمنت»، «دارما پروداکشنز» و «لاینزگیت» تولید می‌شود.

تریلر فیلم کشتن توسط «لاینزگیت» منتشر شد. کارگردانی این فیلم بر عهده «نیکیل ناگش بات» بوده و این اثر با حضور «لاکشیا»، «راگاو جویال» و «تانیا مانیکتالا» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Kill به انتشار درآمد

در فیلم کشتن، «امریت» (لاکشیا) متوجه می‌شود که عشق واقعی‌اش، «تولیکا» (تانیا مانیکتالا)، علیه میل او نامزد کرده است. او با شجاعتی بی‌نظیر سوار قطاری می‌شود که به سمت دهلی نو حرکت می‌کند، تا این ازدواج ترتیب داده شده را از بین ببرد؛ اما وقتی گروهی از دزدان به رهبری «فانی» (راغاو جویال) به سادگی مسافران بی‌گناه قطار را وحشت زده می‌کنند، «امریت» به خشونتی بی‌رحمانه درآمده و مبارزه کرده تا اطرافیانش را نجات دهد. آنچه در ابتدا یک سفر عادی بود، به یک سواری هیجان انگیز و پر آدرنالین تبدیل می‌شود.

ستارگان فیلم Kill شامل «راگاو جویال» (Raghav Juyal)، «لاکشیا» (Lakshya)، «تانیا مانیکتالا» (Tanya Maniktala)، «هارس چایا» (Hars Chhaya)، «آشیش ویدیارتی» (Ashish Vidyarthi)، «ابهیشک چوهان» (Abhishek Chauhan) و «پارت تیواری» (Parth Tiwari) هستند.

این فیلم توسط «نیکیل ناگش بات» (Nikhil Nagesh Bhat) کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن توسط «کاران جوهر» (Karan Johar)، «گونیت مونگا» (Guneet Monga)، «آپوروا مهتا» (Apoorva Mehta) و «آچین جین» (Achint Jain) انجام شده است. Kill در تاریخ 4 جولای (14 تیر) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Kill چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *