دیزنی تاریخ اکران پروژه‌های جدید خود را اعلام کرد

به تازگی پروژه های جدید دیزنی معرفی شدند که شامل آثاری مانند فیلم درباره ماندالورین و گروگو، داستان اسباب‌بازی 5 و ترون هستند.

بخش سینمایی «دیزنی» در پیامدهای تعطیلی‌های مروبط به ویروس کرونا و اعتصاب‌های همزمان صنعت هالیوود دچار مشکل شده است، زیرا تولیدات متوقف شده و عادات تماشاگران سینما تغییر کرده است. در این میان، «دیزنی» دچار مشکل در برقراری ارتباط با مخاطبان شده که به تبع، این موضوع مشکلات درآمدی را تشدید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پروژه های جدید دیزنی معرفی شدند

«باب ایگر»، مدیر عامل «دیزنی» که در اواخر سال 2022 به رهبری شرکت بازگشت، در تلاش برای اصلاح وضعیت بوده است. او اعتراف کرده که کیفیت فیلم‌های شرکت در تلاش برای تولید یک مقدار بالای محتوای سرگرمی کاهش یافته و سعی در اصلاح آن دارند.

او گفته که برندهایی مانند «مارول»، به ویژه باید در انتخاب فیلم‌های دنباله‌دار دقت بیشتری داشته باشند. «ایگر» همچنین گفته است که دیگر قصد ندارد تحمل کند که همکاران و تیم خلاق شرکت، بر ارسال پیام به اولویت بیشتری نسبت به داستان‌سرایی قرار دهند.

برنامه «دیزنی» شامل چندین فرانچایز معروف است، همچنین چندین عنوان برای مخاطبان بزرگسال نیز عرضه خواهد شد. به طور قابل توجهی، اکران دنباله موانا به 10 ژوئیه 2026 (19 تیر 1405) موکول شده است. در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که این اثر در سال 2025 عرضه شود.

پروژه های جدید دیزنی

فیلمی به نام آماتور تولید «20th Century» با بازی برنده جایزه اسکار «رامی مالک» نیز از تاریخ نوامبر 2024 به آوریل 2025 منتقل شد و فیلمی به نام نایت بیچ با حضور «ایمی آدامز» در دسامبر 2024 منتشر می‌شود.

«دیزنی» اعلام کرده است که یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان، شخصیت‌های نمادین از سریال «دیزنی پلاس» به نام ماندالورین، با عنوان ماندالورین و گروگو خواهد بود و در تاریخ 22 مه 2026 (1 خرداد 1405) در سینما عرضه خواهد شد.

پنجمین قسمت از سری انیمیشنی داستان اسباب‌بازی در تاریخ 19 ژوئن 2024 به سینماها خواهد رسید و ترون: آرس در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 مهر 1404) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های جدید دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Cnbc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *