بهترین کمیک های 2024

استعداد هنری، داستان‌های هیجان‌انگیز و کشف دنیای فانتزی، در بهترین کمیک های 2024 وجود دارند. در سال 2024 طرفداران دنیای کمیک، با عناوین زیادی مواجه خواهند شد.

سال 2023 به‌عنوان یک زمان بسیار خوب و عالی برای علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور بود و 2024 حداقل به همان اندازه، پرامید و قوی است. حال زمان آن رسیده که بهترین کمیک های 2024 را بررسی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از دوران «کراکوآی مردان ایکس» گرفته تا داستان اصلی «جوکر» و بازگشت شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران Sin City و The Ultimate Universe، تمام این آثار، بهترین کمیک های 2024 هستند که باید آن‌ها را بخوانید. با بهترین داستان‌ها و هنرهای بصری بی‌نظیر خود، این عناوین منحصربه‌فرد در طول فوریه شما را در یک سفر خاص و جذاب همراه خواهند کرد.

بهترین کمیک های 2024

در ادامه لیست بهترین کمیک های 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب ign نوشته شده است.

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های 2024

سال 2024، در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین سال‌های خاطره‌انگیز در صنعت کتاب‌های مصور است. از عنوان DC’s Joker: Year One تا شماره 350 از مجموعه Spawn و اولین اجزای مهمی مانند Ultimate Black Panther و TMNT: The Last Ronin II، فرصت‌های فراوانی برای پیگیری در هفته‌های آینده وجود دارد. این آثار با شگفتی، هیجان و تخیل غنی مورد انتظارترین داستان‌ها برای علاقه‌مندان کتاب‌های مصور خواهد بود.

The End of the X-Men’s Krakoa Era

بهترین کمیک های 2024

خط داستانی «مردان ایکس» از «مارول»، همچنان پیشروی خود را مانند House of X و Powers of X که در سال 2019 آغاز شده بود، ادامه می‌دهد. اگرچه در ماه‌های اخیر، وضعیت نژاد جهش‌یافته بسیار بدتر شده؛ اما این خط داستانی همچنان ادامه‌دار است. متأسفانه، دوران کراکوآ نمی‌تواند برای همیشه ادامه یابد و با آغاز سال 2024، همه چیز به پایان می‌رسد.

داستان پایان این کمیک، همچنان در حال پخش است و نقطه اوج آن در دو سری موازی به نام Fall of the House of X (توسط گری دوگان و لوکاس ورنک) و Rise of the Powers of X (توسط کیرون گیلن و آر بی سیلوا) رخ می‌دهد. آیا «مردان ایکس» در نهایت می‌توانند بر «ارکیس» پیروز شوند؟ آیا ماشین‌ها قرار است جهان را تسخیر کنند؟ جواب این‌ها، در طی چند ماه آینده مشخص خواهد شد.

«ولورین» در نهایت با بزرگ‌ترین دشمن خود در Wolverine: Sabertooth War (از بنجامین پرسی، ویکتور لاوال، جف شاو و کوری اسمیت) در یک مسابقه، روبه‌رو می‌شود.

Titans: Beast World Finale

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های ترجمه شده 2024

کمپانی دی سی، سال 2023 را با شروع یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های خود در سال‌های اخیر، یعنی کراس‌اوور حماسی Titans: Beast World به پایان رساند. در درگیری با «نکرواستار»، ارواح باعث تبدیل شدن قهرمانان و شروران DC به جانوران شدند و فقط تایتان‌ها می‌توانند جهان را نجات دهند. به شرطی که «آماندا والر» به آن‌ها اجازه دهد.

آیا «تایتان‌ها» همچنان جای خالی «لیگ عدالت» را پر خواهند کرد؟ آیا «والر» موفق خواهد شد که جهان را علیه قهرمانانش برگرداند؟ تا پایان داستان Beast World منتظر تغییرات بزرگی باشید.

The Return of Sin City

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های جدید

در سال 2022، «فرانک میلر»، نویسنده و نقاش مشهور کتاب‌های Daredevil: Born Again و The Dark Knight Returns، شرکت انتشاراتی Frank Miller Presents را راه‌اندازی کرد. این شرکت انتشاراتی، خط تولید FMP را به جهان نشان داد که شامل خلاقیت‌های جدید و همچنین دنباله‌هایی برخی از کتاب‌های معروف «میلر»، مانند رونین می‌شود. این آثار، شامل کتاب‌های جدید در دنیای نمادینی است که «میلر» آن‌ها را در شهر گناه (Sin City) قرار می‌دهد.

تاکنون دو کمیک جدید از سری Sin City تأیید شده که جزء جدیدترین کمیک های سال 2024 قرار می‌گیرد. «فرانک میلر» در حال همکاری با هنرمند افسانه‌ای ایتالیایی، «میلو مانارا» در یک فیلم جدید به نام Sin City in Color است. همچنین، «میلر» داستان جدیدی از دوران غرب وحشی به نام Sin City: Blood and Dust را نوشته و طراحی خواهد کرد.

Marvel’s Blood Hunt Crossover

بهترین کمیک های 2024

در دنیای مارول، شخصیت «بلید» در حال حاضر توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده که سهام این شرکت را افزایش داده است و این شخصیت در حال حاضر تیتر یک سریال این کمپانی برای «برایان ادوارد هیل»، نویسنده این اثر است. او همچنین می‌خواهد در مرکز کراس‌اوور بزرگ تابستانی بعدی مارول، که Blood Hunt نام دارد، حضور یابد.

در این داستان، وقتی دنیا در تاریکی فرو می‌رود و خانه‌های خون‌آشام مختلف در شرایط هرج و مرج قرار می‌گیرد، وظیفه «بلید» است که «انتقام‌جویان» را علیه مردگان متحد کند.

همانطور که مشخص است، باید منتظر سریال‌های مرتبط و بهترین کمیک های مارول از این سری باشید که از Blood Hunt به‌عنوان نقطه شروع استفاده می‌کنند. حتی اگر از این کراس‌اوور خسته شوید، وجود نویسنده‌ای همچون «جد مک‌کی» (نویسنده سری شوالیه ماه) و طراحی توسط «پپه لاراز» (طراح شخصیت‌های مردان ایکس)، به تنهایی دلیل کافی برای خرید کمیک Marvel’s Blood Hunt Crossover است.

Joker’s Origin Revealed

بهترین کمیک های 2024

بعد از گذشت دهه‌ها، داستان منشأ «جوکر» همچنان در حاله‌ای از ابهام باقی مانده است؛ اما با شروع شماره 142 بتمن، روایت این داستان امکان دارد که تغییر کند. دی سی قصد دارد خط داستانی کمیک جدید خود را با عنوان Joker: Year One آغاز کرده و Joker: Year One، با تکرار داستان نمادین Batman: Year One از «فرانک میلر» و «دیوید مازوچلی»، گام‌های اولیه ورود «شاهزاده دلقک جنایتکار» را پس از خروج او از خمره مواد شیمیایی در Batman: The Killing Joke را نشان می‌دهد.

داستان کمیک Joker: Year One به بررسی این می‌پردازد که چگونه او به همچین شخصیتی تبدیل شده است. سه فصل از Joker: Year One، به‌صورت هفتگی در فوریه 2024، منتشر خواهند شد.

Skybound’s Energon Universe

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک ها برای شروع

در سال 2023، «رابرت کرکمن» و «لورنزو دی فلیچی»، با انتشار شماره 1 از Void Rivals، یکی از بهترین کمیک های جدید با بزرگ‌ترین پیچش‌های داستانی این سال را برای طرفداران کمیک فاش کردند. این سری نشان داد که سریال‌های به ظاهر جداگانه، در واقع جزء یک دنیای مشترک جدید Transformers/GI Joe هستند.

«دنیل وارن جانسون»، نویسنده سریال ماهانه جدید Transformers و «جاشوا ویلیامسون» و «تام ریلی» سازندگان سریال GI Joe: Duke هستند که در پایان سال 2023 آن راه‌اندازی کرده‌اند. این نشان می‌دهد که توسعه این جهان مشترک بین Transformers و GI Joe از طریق سریال‌های ماهانه و مینی‌سریال‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

با شروع سال جدید، طرفداران می‌توانند منتظر عرضه کمیک GI Joe: Cobra Commander با نویسندگی «جاشوا ویلیامسون» و «آندریا میلانا» در ماه ژانویه باشند. این نشان می‌دهد که جهان مشترک GI Joe در حال توسعه است و ارتباطات جدیدی بین کتاب‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

The Amazing Spider-Man’s Big Milestone

بهترین کمیک های 2024

در سال 2024، با انتشار شماره 50 آخرین سری کمیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» که به نقطه عطف مهمی رسیده، روزهای سخت و چالش‌های بزرگی پیش روی «پیتر پارکر» (مرد عنکبوتی) قرار گرفته است. عبارت اسپایدرمن دیگر نیست! نشان می‌دهد که در آینده نزدیک، داستان‌ها و رویدادهای ناگواری برای شخصیت «مرد عنکبوتی» اتفاق می‌افتد و او با چالش‌های بزرگی روبرو خواهد شد.

همانطور که در FCBD 2024 ویژه مارول اشاره شده بود، شماره 50 کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، حول محور بازگشت «نورمن آزبورن» به‌عنوان «گرین گابلین» می‌چرخد. «نورمن» در سال‌های اخیر به‌عنوان یک متحد غیرمنتظره برای «پیتر» عمل کرده؛ اما خط داستانی اخیر، زمینه‌ای را برای بازگشت به شرارت فراهم می‌کند. آیا «پیتر» قادر به مدیریت بازگشت دشمن مهلک‌ خود خواهد بود، در حالی که در زندگی خود با مشکلات دیگری روبه‌رو شده است؟

Nicole Maines Revisits Dreamer

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های 2024

در حالی که هنوز منتظر هستیم تا ببینیم که Beast World چه تغییراتی را در DCU ایجاد می‌کند، ما درباره یک پیشرفت بزرگ در سال 2024 صحبت خواهیم کرد. «آماندا والر» رهبری یک نسخه جدید از تیم Task Force X را با کمک یک عضو جدید و فوق‌العاده جذاب، بر عهده خواهد داشت.

تیم جدید انتحاری، شامل «دریمر» است که به همراه «هارلی کوین»، «بیزارو» و «بلک آلیس» می‌جنگد. این کمیک توسط بازیگر Supergirl، «نیکول مینز» نوشته شده است.

در سال 2024، «مینز» داستان «دریمر» را در چندین جبهه روایت خواهد کرد. همچنین، رمان گرافیکی YA Bad Dream امسال منتشر خواهد شد که داستان کامل منشأ این قهرمان قدرتمند، اما با مشکل را به تصویر می‌کشد.

My Favorite Thing Is Monsters Sequel

بهترین کمیک های 2024

کتاب My Favorite Thing Is Monsters اثر «امیل فریس»، در سال 2017 جایزه بهترین کمیک های تاریخ IGN را دریافت کرد. همچنین در آوریل 2024، دنباله‌ای برای این کتاب منتشر خواهد شد.

نسخه دوم این کتاب با عنوان هیولاها، جزء بهترین کمیک ها برای شروع بوده که داستان «کارن ریس» جوان را که در حال تحقیق درباره قتل همسایه طبقه بالای خود است و در صحنه‌هایی از شیکاگو در سال 1968 با چالش‌های سیاسی و نژادپرستانه مواجه می‌شود، بازگو می‌کند. اگر این اثر نیز مانند نخستین کتابش باشد، My Favorite Thing Is Monsters Sequel ‌نیز جزء بهترین کمیک سال 2024 شناخته خواهد شد.

Meet the New Moon Knight

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های مارول

جدیداً نویسنده‌ای به نام «جد مک کی»، سریال کمیکی «شوالیه ماه» را با مرگ «مارک اسپکتور» به پایان رساند. «مارک» قهرمانانه خود را فدا کرد تا دشمنش «بلک اسپکتر» را متوقف کند. اما حتی پس از مرگ «مارک»، افرادی که در شب سفر می‌کنند هنوز به حفاظت نیاز دارند و این به معناست که یک قهرمان جدید باید لباس «شوالیه ماه» را بپوشد.

در اینجا، کمیک جدید مارول با نام Vengeance of the Moon Knight وارد صحنه می‌شود. ماموریت همچنان همان خواهد بود؛ اما مرد زیر ماسک تغییر کرده است. خوشبختانه، «جد مک کی» همچنان نویسنده سری جدید «شوالیه ماه» خواهد ماند. «شوالیه ماه» به مدت طولانی، یکی از بهترین کمیک های مارول بوده است.

Epic TMNT Adventures

بهترین کمیک های 2024

هواداران Teenage Mutant Ninja Turtles، منتظر دو خط داستانی بزرگ در سال 2024 هستند. از یک سو، دنباله‌ای مورد انتظار با نام TMNT: The Last Ronin، در ماه فوریه منتشر می‌شود و نشان می‌دهد که در حالی که نسل جدیدی از لاک‌پشت‌ها برمی‌خیزند، چه اتفاقی در شهر نیویورک آینده‌نگر رخ می‌دهد و آن‌ها برای دفاع از شهر با چه چیزی مبارزه می‌کنند.

از سوی دیگر، سری ماهانه اصلی TMNT به سمت شماره 150 خود پیش می‌رود. ما می‌دانیم که TMNT #150 به‌عنوان نقطه اوج اجرای نویسنده «سوفی کمپبل» در این سری عمل خواهد کرد؛ بنابراین انتظار داشته باشید که در این جهان طولانی مدت و پس از مرگ «کمپبل»، تحولات بزرگی رخ دهد. این اثر بدون شک می‌تواند یکی از بهترین کمیک های 2024 باشد.

The Ultimate Universe Reborn

بهترین کمیک های 2024
کمیک جدید

خط زمانی جهان Ultimate در دهه 00، جزء محبوب‌ترین کمیک ها در دهه خود بود. آیا می‌توان این تجربه را تکرار کرد؟ امسال ممکن است به این سوال پاسخ داده شود؛ زیرا مارول قصد دارد نسخه کاملاً جدیدی را از این جهان معرفی کند. این کتاب، ادامه‌ای برای نسخه اصلی محسوب نمی‌شود، بلکه یک جهان جدید خواهد بود که بر اساس تهاجم نهایی سال 2023 ساخته شده است.

ما به دنبال سه عنوان ماهانه در این ترکیب اولیه Ultimate هستیم. The Ultimate Spider-Man نشان می‌دهد که «پیتر پارکر» مسن‌تر است و برای اولین‌‎بار به شخصیت «اسپایدرمن» تبدیل می‌شود. The Ultimate Black Panther نیز به دست «برایان ادوارد هیل» و «استفانو کاسلی تچالا»، در مقابل خدایان دوقلو و خون‌خوار قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، Ultimate X-Men، با داستانی مرتبط با مانگا ژاپنی و تأثیرات وحشتناکی که بر جهش‌یافتگان دارد، با داستان اصلی متمرکز خواهد شد. این عمل واقعاً یک ترکیب امیدوارکننده است و می‌تواند یکی از بهترین کمیک های 2024 باشد.

Action Comics’ New Direction

بهترین کمیک های 2024

«فیلیپ کندی جانسون»، نویسنده کمی‌های اکشن، به‌تازگی اجرای عالی خود را در دسامبر به پایان رساند. اکنون، برای این سریال «دی سی» که بسیار طولانی‌ است، آینده‌ آن چه شکلی خواهد بود؟ «دی سی» با آغاز یک ابتکار جدید به نام سوپرمن سوپراستارز، با گروهی از خالقان کمیک، داستان‌های جدیدی را با تأثیرات مهم برای فرنچایز معرفی می‌کند.

در این کمیک، «جیسون آرون»، یکی از نویسندگان اصلی مارول، در حال نوشتن یک داستان سه قسمتی به نام «من، بیزارو» است. پس از آن، «جاشوا ویلیامسون»، نویسنده داستان‌های «سوپرمن»، می‌خواهد یک قوس داستانی با حضور خانواده «سوپرمن» و «لوبو»، در مواجه شدن با «برینیک»، ایجاد کند. این تنها نیمه اول برنامه‌های جاه‌طلبانه «دی سی» برای «اکشن کمیکس» در سال جاری خواهد بود.

Garth Ennis’ James Bond

بهترین کمیک های 2024
بهترین کمیک های تاریخ

سال 2024، هفتادمین سالگرد ساخت مجموعه «جیمز باند» است و «Dynamite Entertainment» این مناسبت را با اولین سری جدید خود جشن می‌گیرد. سری جدید James Bond: A Cold, Cold Heart، به تیم نویسنده «گرث انیس» و هنرمند طراحی کاور «Rapha Lobosco» اعتماد کرده و امیدوار است که یکی از بهترین کمیک های 2024 را بسازد.

سریال کمیکی Garth Ennis’ James Bond، بر اساس رمان‌های جیمز باند «ایان فلمینگ» ساخته شده که «مامور 007» را در جستجوی یک سلاح شیمیایی جدید و بسیار سری که بتواند اهداف را بدون ایجاد هیچگونه اثر فیزیکی بکشد، قرار می‌دهد. این سریال کمیکی برای سالگرد شخصیت «جیمز باند» ساخته شده و اتنتظار می‌رود که به یکی از بهترین کمیک های تاریخ تبدیل شود.

سوالات متداول

سری کمیک The Return of John Constantine, Hellblazer در چه تاریخی منتشر شدند؟

سری هشت شماره‌ای The Return of John Constantine, Hellblazer در ژانویه 2024 (دی‌ 1402) عرضه شدند.

آیا دی سی کمیک قصد انتشار کمیکی جدید با داستانی جذاب و متفاوت دارد؟

بله. Rise of the Sinister Sons یکی از کمیک‌های مورد انتظار برای سال 2024 است که این کتاب بر شخصیت‌های پسر ژنرال «زود»، «لورزد» و پسر «سینسترو سینسون» تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک های 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *