تیزر سریال Those About to Die منتشر شد

شبکه Peacock، تاریخ اکران و تیزر سریال Those About to Die را منتشر کرد و گفت که هر 10 قسمت این سریال پنجشنبه 18 ژوئیه 2024 (28 تیر 1403) را روی استریمر خود پخش می‌کند.

این سریال بر اساس فیلم کلاسیک غیرداستانی «دنیل پی مانیکس» ساخته شده و «آنتونی هاپکینگز» در نقش امپراتور «واسپاسیان» در دوران اوج امپراتوری روم بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال Those About to Die منتشر شد

این سریال درام و حماسی، در دنیای فاسد گلادیاتورهایی که با همدیگر رقابت می‌کنند، می‌گذرد و در قسمتی از روم باستان که قبلاً گفته نشده بود پیش می‌رود. بازیگران زیادی همچون «آنتونی هاپکینگز»، «ایوان رئون»، «سارا مارتینز»، «تام هیوز»، «جوجو ماکاری»، «مو هاشم»، «یوهانس هاوکور یوهانسون»، «روپرت پنری جونز»، «گابریلا پسیون»، «دیمیتری لئونیداس»، «امیلیو ساکرایا»، «دیوید ووراوا»، «پپه باروسو»، «گونچالو آلومه» در این اثر بازی می‌کنند.

سال 2024 برای علاقه‌مندان به تاریخ روم باستان، سریال Those About to Die با بازی «آنتونی هاپکینگز» را ندارک دیده است. با پروژه‌های متنوعی مانند گلادیاتور 2 از «ریدلی اسکات» و حماسه علمی تخیلی «فرانسیس فورد کاپولا» با الهام از رم «مگالوپولیس» که انتظار می‌رود اواخر امسال به سینماها برسند.

تیزر Those About to Die نشان داد که «آنتونی هاپکینز» به‌زودی در نقش بعدی خود با ایفای نقش در سریال آینده Peacock آنهایی که در شرف مرگ هستند دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی «آنتونی هاپکینز» در این سریال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *