عمو پورنگ با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می‌رود

جدیدترین اخبار نشان می‌دهند که قرار است تا عمو پورنگ با یک سریال دیدنی به نمایش خانگی بیاید؛ در ادامه به معرفی این سریال خواهیم پرداخت.

این روزها صحنه تلویزیون ایران پر از فعالیت‌های جذاب و متنوع است. با آغاز فیلمبرداری سریال بوقچی تلویزیون 52 نیز به دنبال ساخت و تولید سریال‌های متنوعی می‌رود. این سریال‌ها از سوی «سیما فیلم» و دیگر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی تولید می‌شوند و تمرکز برخی از آن‌ها فضای مافیای فوتبال است. همچنین سریال‌هایی مانند پژمان، سه پنج دو، آخرین بازی و لژیونر نیز به موضوعات مرتبط با فوتبال پرداخته‌اند. در میان این فعالیت‌ها، پرویز خان هم با حضور در شبکه نمایش‌خانگی به صحنه بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

اتفاق جالب این است که به تازگی اخباری از سریال فانتزی لالایی به گوش رسیده که «داریوش فرضیایی» در آن حضور دارد. این سریال به کارگردانی «احمد درویشعلی‌پور»، سازنده سریال سرزمین بالش‌ها، تولید می‌شود. در این مجموعه، عمو پورنگ در یک فضای متفاوت و برای کودکان و نوجوانان به تصویر کشیده می‌شود.

عمو پورنگ

مشارکت بازیگرانی همچون «امیر کربلایی‌زاده» و «فرهاد بشارتی» نیز به جذابیت این سریال افزوده است. این بازگشت می‌تواند توجه بیشتری به این نوع از سریال‌ها جلب کند؛ اما باز هم باید دید که آیا این مجموعه می‌تواند با محتوای خود نظر مخاطبان را جلب کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عمو پورنگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *