گلشیفته فراهانی و طاهر رحیم به فیلم جدید ژولیا دوکورنو پیوستند

گلشیفته فراهانی ، بازیگر ایرانی و طاهر رحیم ، بازیگر فرانسوی، قرار است در فیلم جدید ژولیا دوکورنو با عنوان آلفا به ایفای نقش بپردازند.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، پنج سال از زمانی که «ژولیا دوکورنو» با فیلم تیتان در سال 2021 به عنوان دومین زن برنده‌ی نخل طلای کن شناخته شد می‌گذرد و حالا سومین اثر سینمایی بلند او با اشتیاق فراوانی مورد انتظار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیوستن گلشیفته فراهانی و طاهر رحیم به فیلم جدید جولیا دوکورنو

این فیلم، سومین اثر بلند سینمایی «دوکورنو» است. کمپانی‌های «فیلم‌نیشن» و «شاراد» که ساخت این پروژه را روز جمعه اعلام کردند، به طور مشترک فروش فیلم را برعهده دارند و مذاکرات فروش را در جشنواره کن آغاز خواهند کرد.

تهیه‌کنندگان این فیلم، «اریک آلتمایر» و «نیکولا آلتمایر» از کمپانی «ماندارین اند کمپانی»، «ژان دِفوره» و «آمیلی ژاکیس» از کمپانی «پتی فیلم» هستند. همچنین، «ژان-ایو روبن» و «کاساندرا وارنو» از کمپانی «فراکا پروداکشن» به عنوان هم تهیه‌کنندگان در این پروژه حضور دارند.

گلشیفته فراهانی

«دوکورنو» بخش زیادی از سال 2021 و بخشی از 2022 را صرف اکران فیلم تیتان در فستیوال‌های مختلف کرد. پس از آن، او دو اپیزود از سریال نگاه جدید محصول «Apple TV+» را کارگردانی کرد. در این سریال، «بن مندلسون» نقش «کریستین دیور» و «ژولیت بینوش» نقش «کوکو شانل» را ایفا می‌کنند. همچنین «دوکورنو» در برنامه‌ی اقامت هنرمندان «ویلا آلبرتین» در نیویورک شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن گلشیفته فراهانی و طاهر رحیم به فیلم جدید جولیا دوکورنو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *