بازیگران فصل جدید سریال زخم کاری مشخص شدند

فصل جدید سریال زخم کاری در حال آماده‌سازی برای پخش در اواسط تابستان است. این فصل با به اضافه شدن بازیگران جدید، قرار است جذابیت این مجموعه را بالا ببرد.

سریال محبوب زخم کاری با کارگردانی «محمدحسین مهدویان»، یکی از موفق‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده که تا به امروز دو فصل آن  منتشر شده است. بازیگرانی همچون «جواد عزتی»، «رعنا آزادی» و «هانیه توسلی» در نقش‌های اصلی فصل اول حضور داشتند؛ اما در فصل دوم، «حضور توسلی» حضور نداشت و حضور «عزتی» نیز کمرنگ‌تر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فصل جدید سریال زخم کاری مشخص شدند

به گفته «حمدحسین مهدویان»، کارگردان این سریال، همه شخصیت‌های اصلی از جمله «جواد عزتی»، در فصل سوم نیز حضور خواهند داشت. فصل سوم از سریال زخم کاری قرار است از اواسط تابستان در «فیلیمو» به نمایش درآید و فصل چهارم آن نیز بلافاصله پس از فصل سوم پخش خواهد شد. در این فصول، بازیگران جدیدی به سریال اضافه شده‌اند که می‌توانند به جذابیت این فصل‌ها کمک کنند.

فصل جدید سریال زخم کاری

«مهراوه شریفی نیا» که در اواخر فصل دوم به بازیگران این سریال پیوست، در فصل‌های بعدی نقش مهم‌تری خواهد داشت و «مهدی سلطانی»، بازیگر برجسته سینمای ایران نیز در این فصل‌ها حضور دارد. همچنین، «فاطمه مسعودی فر» که با سریال جیران و نقش سارای گرجی به شهرت رسیده است، هم در این فصل حضور دارد.

این فصل‌ها اقتباس‌هایی از رمان‌های «ریچارد سوم» و «شاه لیر» خواهند بود. سریال زخم کاری توسط «محمدحسین مهدویان» کارگردانی می‌شود و بلافاصله پس از پایان پخش سریال قطب شمال از «فیلیمو» به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فصل جدید سریال زخم کاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *