افشا سازی داستان فصل دوم سریال خاندان اژدها توسط استیو توسان + تاریخ انتشار

در پنلی که در رویداد «CCXP» برگزار شد، بازیگران سریال خاندان اژدها (House of The Dragon) جزئیات جدیدی را از فصل دوم به اشتراک گذاشتند.

طرفداران سریال خاندان اژدها (House of The Dragon) منتظرند تا ببینند در فصل دوم سریال House of The Dragon این سریال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ادامه این خبر حاوی اسپویل از فصل دوم این سریال خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


افشا سازی داستان فصل دوم سریال خاندان اژدها توسط استیو توسان

«استیو توسان»، بازیگر نقش «کورلیس ولاریون»، در مورد فاصله زمانی بین فصل اول و دوم می‌گوید:

فصل دوم فقط ده روز پس از وقایع فصل اول آغاز می‌شود. «کورلیس» همچنان عزادار است و سعی می‌کند با غم از دست دادن پسر، برادر، دختر و نوه‌اش که جانشین وی بود، کنار بیاید. او در کنار تمام این غم‌ها، تلاش می‌کند تا رابطه‌اش با همسرش را نیز حفظ کند. «کورلیس» در وضعیتی بسیار احساسی، ضعیف و بغرنج به سر می‌برد.

فصل دوم سریال خاندان اژدها

«ایو بست»، بازیگر نقش شاهزاده «رینیس تارگرین»، در مورد شخصیت خود در فصل دوم می‌گوید:

«رینیس» پس از مرگ غم‌انگیز لوسریس‌ها سعی دارد که کنترل خود را حفظ کند. او از تمام قدرت درونی خود برای اینکه دچار فروپاشی نشود استفاده می‌کند و زمان زیادی را با اژدهای خود می‌گذراند.

«ایوان میچل»، بازیگر نقش «ایموند تارگرین»، از وضعیت حساس «ایموند» در شروع فصل دوم می‌گوید:

«ایموند» با ریختن اولین خون، رقص اژدها را آغاز کرد. او دو انتخاب دارد؛ اول اینکه عمل خود را بپذیرد، به کینگز لندینگ برود و بگوید که تمام اعمالش عامدانه بوده است و به نفرت‌انگیزترین شخصیت جهان تبدیل شود. یا اینکه قبول کند که کاری که انجام داده اشتباه بوده و از «رینیرا» تقاضای بخشش کند.

فصل دوم سریال خاندان اژدها در تاریخ 27 خرداد 1403 در سرویس MAX منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی افشا سازی داستان فصل دوم سریال خاندان اژدها توسط استیو توسان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *