تصویر جدید از سگ ددپول در فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد

به تازگی تصویر جدید از سگ ددپول (داگ‌پول) در فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

به تازگی تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده که در آن، سگ ددپول را می‌توان دید. داگ‌ پول ، این شخصیت جدید، برای اولین‌بار در تریلرهای فیلم دیده شده بود و حالا با انتشار این تصویر، می‌توان او را در لباس نمادین قرمز رنگ ددپول مشاهده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدید از سگ ددپول در فیلم Deadpool & Wolverine

«رایان رینولدز»، بازیگر نقش ددپول، در مصاحبه‌ای با مجله امپایر، نام واقعی این سگ، «پگی» را فاش کرده و دلیل انتخاب او برای این نقش را اینطور توضیح داده است:

این سگ جایزه زشت‌ترین سگ بریتانیا را برنده شد. دلیل اینکه من خواهان این حیوان برای این نقش بودم، این است که فکر می‌کنم او تجلی حیوانی وید ویلسون (ددپول) است

سگ ددپول

با توجه به ظاهر ددپول، می‌توان گفت که حرف «رایان رینولدز» درست است و این دو در ظاهر شباهت زیادی به هم دارند. داگ‌پول بدون شک یکی از شخصیت‌های جالب این فیلم خواهد بود که حضور کوتاهی در فیلم دارد، اما همین حضور کوتاه هم می‌تواند حس لذت‌بخشی به فیلم بدهد. فیلم Deadpool & Wolverine در تاریخ 26 جولای 2024 (جمعه 5 مرداد 1403) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدیدترین تصویر از سگ ددپول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *