تاریخ پخش فصل دوم سریال شاهماران توسط نتفلیکس مشخص شد

طبق رسمی اعلام شبکه نتفلیکس، فصل دوم سریال شاهماران (Sahmaran) که یک اثر ترکی شناخته شده است، در پایان سال جاری پخش خواهد شد.

شاهماران (Şahmaran) یک سریال فانتزی و درام ترکی است که شبکه نتفلیکس وظیفه پخش آن را به صورت جهانی بر عهده دارد. این اثر به کارگردانی «امور توراگای» و نویسندگی «پینار بولوت»، یکی از برترین آثار ترکی این شبکه است که چندی پیش برای فصل دوم تمدید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم سریال شاهماران مشخص شد

این نمایش که «سرنای ساریکایا» و «بوراک دنیز» در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند، نخستین‌بار در تاریخ 20 ژانویه 2023 () منتشر شد. چندی پیش نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Sahmaran تا پایان سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

فصل دوم سریال شاهماران

در این سریال، «شاهسو»، یک مدرس روانشناسی از استانبول، برای کار به آدانا می‌رود و تصمیم می‌گیرد با پدربزرگش که سال‌ها پیش مادرش را ترک کرده است، مقابله کند. او در آنجا با جامعه‌ای درگیر می‌شود که شاهماران،  موجودی افسانه‌ای که نیمی زن و نیمی مار است که را می‌پرستند. او وقتی با مردی مرموز به نام «ماران» آشنا می‌شود، زندگی‌اش تغییر می‌کند.

سه روز پس از انتشار، سریال در مجموع 17 میلیون ساعت در سراسر جهان تماشا شده بود یکی از پربیننده‌ترین آثار ترکی نتفلیکس محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال شاهماران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *