واکنش یک یوتیوبر خارجی به سریال نون خ 5

یک سکانس از فصل پنجم سریال نون خ باعث به هیجان آمدن یک یوتیوبر مشهور خارجی شد و با انتشار آن، تعداد بازدیدهای میلیونی را به دست آورد.

یک یوتیوبر مشهور، به واکنش خود نسبت به یک سکانس از سریال نون خ 5 پرداخته و ویدئوی او در یوتیوب تعداد بازدیدهای میلیونی را به دست آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


واکنش یک یوتیوبر خارجی به سریال نون خ 5

فصل 5 نون خ یک اثر خانوادگی بود که از اواسط فروردین ماه سال جاری و در دوره‌ی ماه مبارک رمضان به نمایش درآمد. این فصل همانند فصل‌های قبلی شامل 25 قسمت بود و تحت کارگردانی و بازیگری «سعید آقاخانی» به تصویر کشیده شد. یک یوتیوبر معروف خارجی، سکانسی از فصل پنجم نون خ را در کانال یوتیوب خود قرار داد و به واکنش در آن، به وجد آمد.

این یوتیوبر خارجی، با انتشار این سکانس و دیدن فردی که در سریال بیت باکس می‌زد، به وجد آمد و و با انتشار آن، بازدید میلیونی گرفت. فصل پنجم این سریال، در ماه رمضان سال 1403 پخش شد.

در فصل پنجم سریال نون خ، بازیگرانی همچون «حمیدرضا آذرنگ»، «سعید آقاخانی»، «امیر سهیلی»، «هومن حاجی‌عبداللهی»، «سیروس میمنت»، «مجید یاسر»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «کاظم نوربخش»، «نسرین مرادی»، «هدیه بازوند»، «سیدعلی صالحی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»، «ماشاءالله وروایی»، «صهبا شرافتی» و … حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار این ویدئو در یوتیوب خارجی و ویو میلیونی آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *