سریال سبد کثیف برای فصل دوم تمدید شد

سازنده سریال سبد کثیف که در هفته‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر رتینگ خود بوده است، اعلام کرد که این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

سبد کثیف به عنوان یکی از درام‌های پرطرفدار شبکه‌های ترکیه‌ای، از همان ابتدا با استقبال مخاطبان روبرو شد، اما در هفته‌های اخیر، این سریال با داستان‌های جذاب‌تر و شخصیت‌های پیچیده‌تر، توانست ریتینگ خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال سبد کثیف برای فصل دوم تمدید شد

موفقیت این سریال در جلب توجه تماشاگران، مدیاپیم را بر آن داشت تا برای ساخت فصل دوم آن چراغ سبز نشان دهد. هنوز تاریخ دقیق پخش فصل دوم سبد کثیف اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال 2024 شاهد بازگشت این سریال محبوب باشیم.

سریال سبد کثیف

سبد کثیف روایتگر زندگی سه زن به نام‌های «زینب»، «یاسمین» و «آیلین» است که هر کدام با چالش‌ها و مشکلات خاص خود در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

«زینب» زنی میانسال بوده که در تلاش است تا زندگی خود را پس از جدایی از همسرش دوباره بسازد. «یاسمین» زنی جوان است که از یک خانواده فقیر می‌آید و برای گذران زندگی مجبور به کار کردن در یک رستوران می‌شود. «آیلین» نیز زنی ثروتمند است که با وجود داشتن زندگی ظاهراً بی‌نقص، از درون احساس تنهایی و پوچی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن سریال سبد کثیف برای فصل دوم تمدید شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *