سریال ملکه اشک‌ها در کره جنوبی رکورد زد

سریال ملکه اشک ها یک اثر تلویزیونی جدید کره‌ای است که توسط شبکه tvN تولید شده و به صورت همزمان از طریق نتفلیکس نیز پخش می‌شود.

این سریال که در حال حاضر به عنوان یکی از ترندهای برتر فیلم و سریال کره‌ای شناخته می‌شود، داستان زوجی را روایت می‌کند که به دلایل مختلف با بحران‌هایی مواجه شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال ملکه اشک‌ها در کره جنوبی رکورد زد

داستان از جایی آغاز می‌شود که این دو نفر، از دو طبقه اجتماعی متفاوت، با یکدیگر ازدواج کرده‌اند؛ اما در حال حاضر در مرحله‌ای دشوار و پرسه‌زننده از زندگی خود عبور می‌کنند. «بک هیون وو» و «هونگ هه ئین» که قبلاً عاشق یکدیگر بودند، سه سال است که با هم ازدواج کرده‌اند و اکنون رابطه آن‌ها در حال فروپاشی است.

«هیون وو» مدیر حقوقی در یک گروه بزرگ به نام Queens است و به عنوان موفق‌ترین فرد از روستای خود شناخته می‌شود. از سوی دیگر، «هه ئین» عضو خانواده‌ای است که مالک و مدیریت‌کننده گروه Queens هستند. او در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Queens به عنوان ملکه متکبر شناخته می‌شود. خانواده او یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین خانواده‌های کره را تشکیل می‌دهند.

سریال ملکه اشک ها

سریال Queen of Tears یک اثر جاه‌طلبانه است که با بازی‌های فوق‌العاده و داستان پیچیده و ملودرام خود، همواره در اوج ماندگاری قرار می‌گیرد. این سریال با قدرت به سمت کلیشه‌های رایج در سریال‌های کره‌ای پیش می‌رود؛ اما هیچگاه کاملاً در آن‌ها توأم نمی‌شود.

هر بار که به نظر می‌رسد سریال تمام ترفندهایش را به نمایش گذاشته است، با غافلگیری، چرخش و برگ برنده جدیدی خدمت می‌کند. طی 16 قسمت، ملکه اشک‌ها بارها و بارها مخاطبانش را به تأثیر شگردهای داستان‌گویی خود درمی‌آورد و جلوی خستگی و خسته‌کنندگی را می‌گیرد. ملکه اشک‌ها از همین الان ادعای بهترین درام کره‌ای سال را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سریال ملکه اشک ها چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *