همنواز

نتفلیکس سریال Pride and Prejudice را خواهد ساخت

طبق گزارش‌های منتشر شده، یک اقتباس تلویزیونی از رمان کلاسیک غرور و تعصب نوشته «جین آستین» در حال توسعه است. طبق این گزارش نتفلیکس سریال Pride and Prejudice را می‌سازد.

به نظر می‌رسد «الیزابت بنت» و «فیتزویلیام دارسی» به زودی به نتفلیکس خواهند آمد. این پروژه توسط «دالی آلدرتون» خالق سریال «Everything I Know About Love» نوشته می‌شود و هنوز مراحل انتخاب بازیگران آن نهایی نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نتفلیکس سریال Pride and Prejudice را خواهد ساخت

پروژه ساخت سریال غرور و تعصب که توسط تولیدکننده سریال Gentleman Jack، Lookout Point، در دست ساخت است، در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد و هنوز مشخص نشده که آیا به مرحله تولید نهایی خواهد رسید یا خیر.

اگر این اقتباس تأیید شود، غرور و تعصب نخستین اقتباس از آثار «آستین» برای نتفلیکس از زمان فیلم Persuasion در سال 2022 خواهد بود.

رمان غرور و تعصب داستان عشق و طبقات اجتماعی را در اوایل قرن نوزدهم روایت می‌کند و به ماجرای «الیزابت بنت» و «دارسی» می‌پردازد که در نهایت به عشق می‌رسند؛ اما باید موانع مختلفی را پشت سر بگذارند.

سریال Pride and Prejudice

در حال حاضر، اقتباس‌های رمان‌های کلاسیک در دنیای تلویزیون و سینما رونق خاصی پیدا کرده‌اند. به تازگی بی‌بی‌سی اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال درام از رمان The Other Bennet Sister اثر «جانیس هادلو» است که به داستان «مری بنت» می‌پردازد. همچنین،

نتفلیکس هنوز نظری درباره این پروژه ارائه نداده است و روزنامه دیلی میل نیز نخستین بار خبر اقتباس غرور و تعصب را منتشر کرد. این خبر با استقبال طرفداران ادبیات کلاسیک مواجه شده و امیدها را برای دیدن یک بازنگری جدید از این داستان محبوب زنده کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار اقتباسی از رمان غرور تعصب چیست؟ آیا فیلم سینمایی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *