تعطیلی سینما همزمان با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از روز سوم تیر ماه آغاز شده و تا هفتم همین ماه ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام رسمی، این تصمیم در راستای رعایت مناسبتهای مذهبی و همزمان با ایام سوگواری محرم اتخاذ شده و در این بازه زمانی اکران فیلمهای سینمایی متوقف خواهد بود.
بیشتر بخوانید: فیلمبرداری سریال دو وجب و نیم آغاز شد
در حال حاضر فیلمهای متعددی در سینماهای کشور روی پرده هستند که از جمله آنها میتوان به تهران کنارت، سفر به لیمونیا، آنتیک، تاکسیدرمی، شمشیر و اندوه، نیمشب، قمارباز، خط نجات، بهشت تبهکاران، کفایت مذاکرات، ماجراجویی در جزیره جیمزباند، طهران ۵۷ و افسانه سپهر اشاره کرد.
اکران این آثار پس از پایان دوره تعطیلی و از سرگیری فعالیت سینماها مجدداً ادامه خواهد یافت.
بیشتر بخوانید:
نظر شما دربارهی تعطیلی سینما در این دو روز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.
