نوشین معراجی عذر خواهی کرد ؛ به همراه متن عذر خواهی نوشین معراجی

امروز بابت شائبه‌ها و سوء‌تفاهم‌های پیش آمده پس از انتشارِ فیلمِ ناقصِ سخنان فیلمنامه‌نویس نمور در نشست خبری این فیلم سر انجام نوشین معراجی عذر خواهی کرد .

در پی اظهارات عجیب و جنجالی نوشین معراجی، نویسنده فیلم سینمایی نمور در چهلمین جشنواره فیلم فجر، این فیلمنامه‌نویس ضمن عذرخواهی، توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه با عنوان خبر عذر خواهی نوشین معراجی همراه فیگار بمانید.

نوشین معراجی عذر خواهی کرد

به همراه متن عذر خواهی نوشین معراجی

نوشین معراجی عذر خواهی کرد
نوشین معراجی عذرخواهی, نوشین معراجی عذرخواهی کرد

بیشتر بخوانید:

متن عذر خواهی نوشین معراجی

نوشین معراجی عذرخواهی کرد ، متن عذر خواهی به این شرح است :

درخصوص ویدیوی تقطیع شده از صحبت‌های بنده پیرامون پاسخ به خبرنگاری که به کیفیت ارتباط شرعی دو کاراکتر فیلم سینمایی نمور اشاره کرد و توضیح خواست، طی روز‌های گذشته بخشی از پاسخ اینجانب به شکلی سوءتفاهم‌برانگیز منتشر شد که باید خدمت هموطنان عزیزم عرض کنم: اینجانب نوشین معراجی به عنوان یک ایرانیِ مقید به دین اسلام و با اطلاع و آگاهی از مناسبات و شرعیات مقدس شیعیان، طبیعی است که جاری شدن خطبه عقد در هنگام ازدواج زوجین را لازم و قطعی میدانم و به آن اعتقاد راسخ دارم.

همان‌طور که بر مبنای همین اعتقاد و آگاهی خود نیز تجربه شیرین عقد شرعی و رسمی را داشته و بنابراین، سوءبرداشت از صحبت‌های من در پاسخ به خبرنگار مذکور، خلاف واقع است و صحبت بنده اشاره به وجود عشق به‌عنوان یک مکمل در کنار عقد شرعی بوده و به هیچ وجه در رد و تکذیب چنین چیزی سخن به زبان نیاوردم.

بنابراین ضمن تاکید بر اینکه اینجانب به اصول اخلاقی و دینی در روابط زن و مرد ایمان کامل دارم، لازم است در صورتی که شرایط پرفشار نشست‌های خبری و فضای حاکم بر جشنواره موجب شده که حق مطلب به درستی ادا نشود و موجبات رنجش برخی هم‌میهنان عزیز را فراهم آورد، مراتب عذرخواهی خود را تقدیم کنم.

با احترام به مردم شریف ایران ، نوشین معراجی – نویسنده فیلمنامه نمور

بیشتر بخوانید:

متن خبر را مشاهده کردید، اما لازم به ذکر است که در نشست خبری فیلم نمور که در آخرین روز جشنواره فیلم فجر 1400 برگزار شد، نوشین معراجی، در اظهاراتی عجیب و جنجالی گفت:

وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، عشقی که بین‌شان وجود داشته، آن قدر حرمت دارد که حتی بدون صیغه هم نامزد باشند، بچه‌ای که از آن‌ها به دنیا می‌آید، به‌نظر من حلال‌زاده است !

نوشین معراجی عذر خواهی کرد
نوشین معراجی عذرخواهی, نوشین معراجی عذرخواهی کرد

کارگردان فیلم سینمایی نمور به اظهارات عجیب نویسنده فیلمنامه که موجب جنجال در فضای مجازی شده است، واکنش نشان داد و گفت :

اظهار نظر خانم نویسنده هر چه که بود کاملاً شخصی بوده و به هیچ عنوان هیچ ربطی به فیلم سینمایی نمور ندارد. لازم به ذکر است که پروانه نمایش دائمی فیلم توسط شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی که بسیار به موارد ترویج کننده ضد اخلاقی و ضد خانواده و اجتماعی حساس هستند صادر شده است. پس این فیلم مشکلی از نظر موازین شرعی ندارد. این کار شیطنت پخش کننده ویدیو است که مشخصاً با هدف تخریب انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نوشین معراجی عذر خواهی کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *