ساعت پخش از سرنوشت ۴ ؛ زمان دقیق پخش فصل ۴ سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته و با استقلاب بی نظیر مخاطبان مواجه شده است. با ادامه خبر ساعت پخش از سرنوشت ۴ در فیگار همراه باشید.

تصویربرداری این سریال تقریبا به انتها رسیده است و بعد از تدوین اماده پخش برای ماه مبارک رمضان 1401 خواهد شد این سریال بدون شک از بهترین سریالهای صداوسیما بوده که مخاطبان زیادی را به دست آورده است اگر استقبال از فصل چهارم نیز زیاد باشد فصل پنجم این سریال نیز احتمالا ساخته شد.

بیوگرافی بازیگران از سرنوشت ۴ ؛ اسامی بازیگران از سرنوشت ۴

ساعت پخش از سرنوشت ۴

زمان دقیق پخش فصل ۴ سریال از سرنوشت

ساعت پخش از سرنوشت ۴
ساعت پخش از سرنوشت ۴

سریال از سرنوشت یکی از مجموعه های جذاب و مخاطب پسند یک دهه اخیر صدا و سیما بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

لینک پخش زنده اسکار + تاریخ مراسم اسکار 2022 و هرآنچه که باید بدانید

 بازیگران سریال سرنوشت حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی در این فصل حضور خواهند داشت.

از فصل اول این سریال با بیننده های زیادی روبرو شد و همین باعث شد که محمدرضا خردمندان کارگردان این مجموعه مجاب شود که فصل های بعدی آن را هم بسازد!

داستان از سرنوشت درباره هاشم با بازی دارا حیایی و کیسان دیباج دو کودک است که در خانه خورشید زندگی کردند و بینندگان این سریال همچنان علاقه مند هستند که فصل‌های بعدی آن را هم دنبال کنند.

  • زمان پخش سریال از سرنوشت: از 14 فروردین هر شب ساعت ۲۱:۱۵ و تکرار آن ساعت ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساعت پخش از سرنوشت ۴ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *