شایعه‌ای قدیمی از چاقو کشی پوریا پورسرخ در خیابان تا خبر ازدواج او

پوریا پورسرخ از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون است که دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد. جریان شایعه چاقو کشی پوریا پورسرخ چیست؟ همراه فیگار باشیذ.

​پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

خبر فوری: شایعه عروسی کردن پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا خارج از ایران!

چاقو کشی پوریا پورسرخ

چاقو کشی پوریا پورسرخ

عکسی از پوریا پورسرخ در فضای مجازی دست به دست شد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بود. ین تصویر گریم عجیب پوریا پورسرخ برای یکی از پروژه‌هایش بوده است.

عکس لو رفته مهراوه شریفی نیا در ورزشگاه قطر با پوشش و استایلی عجیب!

در تصویر طوری به نظر می‌آید که انگار پوریا پورسرخ چاقی کشی کرده است، که شایعه‌ای بیش نیست.

شغل دوم پوریا پورسرخ

شغل دوم پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ شغل دوم

پوریا پورسرخ با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد،عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد.

وی در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد و بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد . پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. مدرک تحصیلی او دکتری فیزیولوژی گیاهی است.

بهترین فیلم های اجتماعی ایرانی تاریخ سینما + [1401 و تمام دوران]

پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *