واکنش تند داور برنامه عصر جدید به انتقادات مردم از او ؛ ما دیگر چه کاره‌ایم؟!

واکنش تند ژاله صامتی در عصر جدید ، ژاله صامتی داوری در این برنامه را به دلیل تماشاگران زیاد آن، بسیار سخت دانست و از واکنش خود به انتقادهای مردم سخن گفت.
ژاله صامتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که داور سومین فصلِ «عصر جدید» است، در مصاحبه‌ای که در پشت صحنه این برنامه انجام می‌شد، به سوالاتی درباره واکنش‌های مردم و سختی‌های داوری پاسخ داد. در ادامه با خبر واکنش ژاله صامتی عصر جدید همراه فیگار بمانید.

واکنش تند ژاله صامتی در عصر جدید

واکنش ژاله صامتی در عصر جدید

واکنش تند ژاله صامتی در عصر جدید
واکنش ژاله صامتی در عصر جدید, واکنش ژاله صامتی در برنامه عصر جدید

واکنش ژاله صامتی در برنامه عصر جدید

ژاله صامتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که داور سومین فصلِ «عصر جدید» است، در مصاحبه‌ای که در پشت صحنه این برنامه انجام می‌شد، به سوالاتی درباره واکنش‌های مردم و سختی‌های داوری پاسخ داد.

داوری خیلی سخت است، ولی این‌جا خیلی سخت‌تر می‌شود، چون من قبلا در جاهای دیگر داور بودم اما خب هیچ‌وقت این حجم از بیننده را نداشته‌ام. خیلی تجربه‌ای شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی است، در عین حال که سخت هم است. درباره این‌که چه شد که به این‌جا آمدم، خب مردم دوست دارند، ما دیگر چه کاره‌ایم؟ ما هم کاری را می‌کنیم که مردم دوست دارند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش تند ژاله صامتی در عصر جدید  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *