تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران ؛ اولین تیزر فیلم انفرادی با بازی رضا عطاران منتشر شد!

تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران ، فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی از ششم اردیبهشت1401 اکران خود را آغاز می کند.

اولین تیزر فیلم سینمایی انفرادی با بازی رضا عطاران، احمد مهرانفر و مهدی هاشمی منتشر شد. در ادامه با خبر دانلود تیزر فیلم انفرادی همراه فیگار بمانید.

تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران

تیزر انفرادی رضا عطاران

تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران
دانلود تیزر انفرادی رضا عطاران, تیزر انفرادی رضا عطاران

دانلود تیزر فیلم انفرادی

رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، شکیب شجره، پیام احمدی نیا، سیروس همتی، امید روحانی، مهسا طهماسبی، مهدی فقیه و خواران منصوریان بازیگران این فیلم هستند.

بازیگران سه نسل از کمدی این سال ها در انفرادی به ایفای نقش پرداخته اند. این امید وجود دارد که انفرادی باعث رونق گیشه سنماها شود. پیش بینی می شود انفرادی از فیلم های پرفروش سال جاری باشد.

در ادامه می توانید به دانلود اولین تیزر این فیلم از فیگار بپردازید.

دانلود تیزر انفرادی رضا عطاران

دانلود با کیفیت 480

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تیزر فیلم انفرادی رضا عطاران ؛ اولین تیزر فیلم انفرادی با بازی رضا عطاران منتشر شد!

  1. فیلم انفرادی بعد از دینامیت به عنوان دومین فیلم پر فروش تاریخ‌ سینمای ایران رسید. نکته جالبش اینه که عوامل هر دو فیلم یکی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *