ماجرای جذاب باردار شدن پشه در برنامه مهمونی ؛ پشه یه زن باردار رو زده!

سکانس طنز و بسیار خنده دار قسمت هشتم 8 سریال مهمونی باردار شدن پشه ایرج بگو پدرشم! پشه حامله شده! یه زن باردار را زده! حتما این ویدئو بامزه را مشاهده کنید.

در این ویدئو صحنه خنده دار باردار شدن پشه را نشان می دهد. در ادامه با خبر باردار شدن پشه مهمونی همراه فیگار بمانید.

باردار شدن پشه

مهمونی پشه حامله

باردار شدن پشه
باردار شدن پشه سریال مهمونی, باردار شدن پشه مهمونی

باردار شدن پشه سریال مهمونی

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز 1401 از رسانه اینترنتی پخش شد.

سریال مهمونی از جمله سریال های بسیار موفق نوروز 1401 بود. در این مجموعه عروسکی الی امامی , امیر ادیب , سهیل مستجابیان , کاظم سیاحی , نازنین شعبانی , هوتن شکیبا به عنوان صداپیشه حضور داشته اند.

درقسمت 8 سریال مهمونی که مورخ 13 اردیبهشت 1401 و با حضور بابک کریمی پخش شد، کارکتر “پشه” پس از این که به بیمارستان و در واقع زایشگاه مجاور خانه اشان می رود و در آن جا زن بارداری را نیش می زند. در نتیجه این عمل وی حامله می شود و…

فیلم مهمونی پشه حامله

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باردار شدن پشه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *