برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی ؛ حقیقت ماجرای حمله به زائر ایرانی توسط پلیس عراق چیست؟

فیلم منتشر شده از آنچه برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی عنوان شده بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام داشته است.

برخی کاربران در ادامه هجمه‌ها علیه عراقی‌ها، این بار دست به انتشار دروغ جدیدی زدند. در ادامه با خبر پلیس عراق زائران ایرانی همراه فیگار بمانید.

برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی

پلیس عراق زنان ایرانی

برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی
برخورد پلیس عراق با بانوان ایرانی, برخورد پلیس عراق با بانوان ایرانی در فرودگاه بغداد

با نزدیک شدن به ایام محرم و افزایش سفر زائران به عتبات عالیات، شایعات و هجمه‌ها علیه روابط ایران و عراق شدت پیدا می‌کند. به تازگی نیز برخی کاربران فیلمی را با عنوان « برخورد پلیس عراق با بانوان ایرانی در فرودگاه بغداد ! » منتشر کردند و علیه عراقی‌ها شایعاتی را به راه انداختند.

این فیلم در فضای مجازی با عنوان « حمله پلیس عراقی به زائر ایرانی » به سرعت در حال انتشار است. این در حالیست که فیلم مربوط به یکی از دادگاه های شهر سلیمانیه عراق بوده که در آن پلیس به شدت با یک شهروند کرد عراقی برخورد می کند.

فیلم برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی

برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد پلیس عراق با زنان ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *