گابریل ژسوس آرسنال ؛ ژسوس رسما از سیتی به آرسنال پیوست

مقصد بعدی گابریل ژسوس آرسنال شد. ژسوس رسما از منچستر سیتی به آرسنال پیوست. در ادامه مطلب آرسنال گابریل ژسوس همراه فیگار باشید.

ژسوس ستاره برزیلی سابق منچسترسیتی، با امضای قراردادی پنج ساله به آرسنال پیوست تا شاگرد میکل آرتتا شود.

گابریل ژسوس آرسنال

ژسوس رسما از سیتی به آرسنال پیوست

آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال
آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال

گابریل  از پیوستن به آرسنال و کار کردن با میکل آرتتا، مربی سابقش در منچسترسیتی خوش‌حال و هیجان‌زده است. طرفداری | گابریل ژسوس، مهاجم 25 ساله تیم ملی برزیل با انتقالی 52 میلیون یورویی از منچسترسیتی به آرسنال پیوست. به گزارش وب‌سایت آرسنال، گابریل ژسوس در اولین مصاحبه‌اش با پیراهن آرسنال، در خصوص همکاری دوباره با میکل آرتتا و دنبال کردن مسابقات آرسنال صحبت کرد: با سرمربی تیم چند باری درباره باشگاه، بازیکنان، پروژه و آینده صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید:

ژسوس رسما از سیتی به آرسنال پیوست

آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال
آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال

صددرصد به میکل باور دارم. پیش‌تر رابطه خیلی خوبی با او داشتم. میکل مرد خیلی خوبی است و به‌همان اندازه، یک سرمربی خوب است. او در منچسترسیتی کمک‌های زیادی به من کرد. ما همیشه پس از جلسات تمرینی با یک‌دیگر در تماس بودیم. آرتتا یک مرد بسیار باهوش است و بازیکن فوق‌العاده‌ای هم بود. فکر می‌کنم آرتتا می‌تواند به من و بازیکنان جوان، چیزهایی یاد بدهد.

این آرسنال است که در جذب این ستاره برزیلی موفق عمل کرده و توانست این بازیکن را با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به خدمت بگیرد. ژسوس قرار است از فصل آینده پیراهن شماره 9 آرسنال را به تن کند که پس از جدایی الکساندر لاکازت و پیوستن این بازیکن به لیون، خالی مانده و در اختیار بازیکن دیگری نیست. گفته می‌شود که آرسنال در 6 ماه اخیر مذاکراتی را با مارسلو پتیناتی، مدیر برنامه این بازیکن، پیش برده تا از انتقال او به ورزشگاه امارات در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطمئن باشد.

گابریل ژسوس آرسنال

آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال
آرسنال گابریل ژسوس, ژسوس آرسنال

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گابریل ژسوس آرسنال  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *