عقد مهدی طارمی ؛ عقد بی‌سر و صدای مهدی طارمی در بوشهر

عقد مهدی طارمی در بوشهر. مهدی طارمی عقد خود را بی‌سر و صدا برگزار کرد. در ادامه مطلب ازدواج کردن مهدی طارمی همراه فیگار باشید.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو که در بین ستاره‌های ایرانی بیشترین درخشش را داشته و به نوعی گل کرده به‌شدت مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته است.

عقد مهدی طارمی

عقد بی‌سر و صدای مهدی طارمی در بوشهر

مهدی طارمی عقد, ازدواج کردن مهدی طارمی
مهدی طارمی عقد, ازدواج کردن مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی ایران بی سروصدا و بدون جنجال در زادگاهش بوشهر برگزار شد تا او و همسرش برای ازدواج و مراسم عروسی آماده شوند. مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی پورتو که در بین لژیونرهای ایرانی بیشترین درخشش را داشته مورد توجه بسیاری از هواداران فوتبال قرار گرفته است. طارمی این بار، اما یک دغدغه شیرین داشت و آن هم به برگزاری مراسم عقد او باز می گشت. نکته قابل توجه در ازدواج مهدی طارمی اینکه ستاره فوتبال ایران به دور از هرگونه تجملات و خیلی ساده مراسم عقد خودش را در بوشهر برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

عقد مهدی طارمی

مهدی طارمی عقد, ازدواج کردن مهدی طارمی
مهدی طارمی عقد, ازدواج کردن مهدی طارمی

مهدی اما در تعطیلات مدتی را در بوشهر سپری کرد و مراسم عقدش را هم در زادگاهش برگزار کرد. طارمی که از ناحیه زانوی راست کمی احساس درد داشت روی زانوی خودش فیزیوتراپی انجام داد تا دردش به حداقل برسد و با خیال آسوده‌تری به پرتغال برود. طارمی اما روز گذشته در حالی راهی پرتغال شد که باید در اردوی تیمش حاضر شود اردویی که مدت آن یک هفته تعیین شده و پس از آن ستاره ایرانی باید به همراه همبازیانش در فینال سوپر جام شرکت کند و دوباره رودرروی تیمی به میدان برود که در فینال جام حذفی آن را شکست داده‌اند اما به هر حال باید مقابل تیم توندلا این بار در سوپرجام باز هم برای کسب عنوان دیگری و قهرمانی که به نوعی عادت پورتو تبدیل شده

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عقد مهدی طارمی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *