ممنوع التصویر حامد آهنگی ؛ علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی + [فیلم]

ممنوع التصویر حامد آهنگی واقعیت دارد؟ علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی چیست؟ در ادامه مطلب حامد آهنگی ممنوع التصویر همراه فیگار باشید.

حامد آهنگی استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. حامد آهنگی با صفورا آغاسی (بازیگر تئاتر گیلانی) ازدواج کرده است. حامد آهنگی صاحب یک پسر به نام آراد است.

ممنوع التصویر حامد آهنگی

علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی

ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی, حامد آهنگی ممنوع التصویر
ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی, حامد آهنگی ممنوع التصویر

فیلم منتشر شده از حرکت حامد آهنگی در برنامه جوکر که به ادعای برخی کاربران توهین به غلامرضا نیکخواه عنوان شده بازتاب زیادی در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو از فصل هفتم سریال جوکر حامد آهنگی در دو مرحله حرکات به مذاق برخی افراد «ناشایست» در قبال آقای نیکخواه انجام می دهد. به ادعای برخی منابع در فضای مجازی همین حرکت حامد آهنگی موجب ممنوع التصویر شدن او شده است. ادعای که البته بررسی ها نشان می دهد صحت و سقم چندانی ندارد؛ چرا که این کمدین مطرح ایرانی هم در قسمت آخر سریال جوکر دیده شد و هم در برنامه شب آهنگی با اجرای خودش!

علت ممنوع التصویر شدن حامد آهنگی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوع التصویر حامد آهنگی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *