والیبال امین اسماعیل نژاد ؛ فوق ستاره جدید والیبال جهان ایرانی است + فیلم

والیبال امین اسماعیل نژاد. سرویس‌های دیوانه کننده امین اسماعیل‌نژاد در تقابل با لهستان. در ادامه مطلب امین اسماعیل نژاد والیبال همراه فیگار باشید.

تیم ملی والیبال ایران در بازی اول خود در هفته سوم لیگ ملت های 2022 با نتیجه 3 بر 2 لهستان را در خانه خود شکست داد.

والیبال امین اسماعیل نژاد

فوق ستاره جدید والیبال جهان ایرانی است

امین اسماعیل نژاد والیبال
امین اسماعیل نژاد والیبال

امین اسماعیل نژاد در ست پنچم این د یدار از امتیاز 2-2 در خط سرویس قرار گ رفت و با عملکرد عجیب و غریبی خود اختلاف امتیاز را به 10 رساند و بازی 12-2 شد! او علاوه بر زدن 10 سرویس پشت سرهم از اسپک هم برای ایران امتیاز گرفت و نقش مهمی در پیروزی تیم ملی ایفا کرد. تیم ملی والیبال ایران بعد از ثبت ۴ پیروزی و ۴ شکست در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملتها امشب پا به هفته سوم مسابقات گذاشت.

بیشتر بخوانید:

شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند اما هرچه گذشت سرو قامتان ایران عملکرد بهتری از خود ارائه دادند و ما را به آینده امیدوار کردند. در هفته دوم رقابت ها اگرچه شکست ناامید کننده‌ای را مقابل بلغارستان تجربه کردیم اما پیروزی برابر کانادا و البته آمریکا باعث شد که همه چیز امیدوار کننده به نظر برسد. از طرف دیگر در مسابقه ای که به برزیل باختیم نیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادیم.

اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس قرار گرفت. اسماعیل نژاد با سرویس‌های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود موفق شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد تعیین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگویم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره جدید والیبال ایران، آسیا و دنیاست.

والیبال امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد والیبال
امین اسماعیل نژاد والیبال

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار والیبال امین اسماعیل نژاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *