سریال روزی روزگاری با بازی سام درخشانی و ویشکا آسایش منتشر شد + تیزر

اولین قسمت سریال روزی روزگاری مریخ ، روز سه‌شنبه 21 تیر ماه از دو پلتفرم «فیلیمو» و «نماوا» پخش شد. سام درخشانی و ویشکا آسایش بازیگران اصلی سریال هستند.

فیلیمو اولین تریلر سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی را منتشر کرد. در ادامه با خبر سام درخشانی روزی روزگاری مریخ همراه فیگار بمانید.

سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ سام درخشانی

سریال روزی روزگاری مریخ
داستان روزی روزگاری مریخ, بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ, تیزر سریال روزی روزگاری مریخ, سام درخشانی روزی روزگاری مریخ

روزی روزگاری مریخ

سریال، کمدی «روزی روزگاری مریخ»، به کارگردانی مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، با داستانی متفاوت به شبکه نمایش خانگی آمد. مخاطبان می‌توانند این سریال را سه شنبه‌ها ساعت 8 صبح از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا تماشا کنند.

داستان روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ
تیزر سریال روزی روزگاری مریخ, سام درخشانی روزی روزگاری مریخ

در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند….. در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد..

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی،امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر، فلامک جنیدی، بهروز رهبری‌فر، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش و مهراب قاسم‌خانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیزر سریال روزی روزگاری مریخ

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال روزی روزگاری مریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *