سرود جان نجف ؛ اجرای سرود جان نجف نجم الثاقب برای امام علی (ع)

سرود جان نجف . اجرای سرود زیبا و دلنشین جان نجف نجم الثاقب برای امام علی (ع). در ادامه مطلب جان نجف سرود همراه فیگار باشید.

متن سرود را همراه با نسخه کامل و اصلی نماهنگ جان نجف نجم الثاقب تصویری و صوتی را رایگان دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

سرود جان نجف

اجرای جان نجف نجم الثاقب برای امام علی (ع)

جان نجف نجم, جان نجف سرود
جان نجف نجم, جان نجف سرود

اجرای نماهنگ “جانِ نجف” برای حضرت علی علیه السلام توسط گروه سرود نجم الثاقب از همان دقایق اول انتشار به یکی از پربازدیدهای فضای مجازی تبدیل شد. جان نجف به صورت مداحی توسط چند مداح اهل بیت از جمله امیر کرمانشاهی خوانده شده و حالا در جدیدترین آثار ارزشی و مذهبی، بچه های دهه نودی آن را برای حضرت علی علیه السلام و در آستانه عید سعید غدیر خم اجرا کردند.

اجرای جان نجف نجم الثاقب برای امام علی (ع)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرود جان نجف سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *