فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر ؛ فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست مجوز نمایش گرفت

فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر در سینماها. فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست مجوز گرفت. در ادامه مطلب پارسا پیروزفر و الناز شکاردوست فیلم همراه فیگار باشید.

فیلم سینمایی «تی‌تی»‌ به کارگردانی آیدا پناهنده با بازی ستارگانی چون الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا پروانه نمایش گرفت.

فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر

فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست مجوز نمایش گرفت

فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست, پارسا پیروزفر و الناز شکاردوست فیلم
فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست, پارسا پیروزفر و الناز شکاردوست فیلم

همایون اسعدیان درباره مصوبات جلسه یکشنبه، ۱۲ تیر شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت: «سه فیلم سینمایی «تی‌تی»، «پیتوک» و «بازیوو» از ۱۵ تیر روی پرده سینماها می‌روند که «تی‌تی» به سرگروهی پردیس کورش، «بازیوو» در ایران مال و «پیتوک» به سرگروهی مگامال اکران می‌شوند».«تی‌تی» چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا است و داستان آن درباره‌ی زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر

فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست, پارسا پیروزفر و الناز شکاردوست فیلم
فیلم جدید پیروزفر و شاکردوست, پارسا پیروزفر و الناز شکاردوست فیلم

در این فیلم یک فیزیکدان مشغول تحقیق درباره یک فرضیه است که به پایان جهان مزبوط می شود. او در همین اثنا با زنی ملقب به تی تی آشنا می شود. تی تی از راه اجاره رحم به زوج‌های نابارور کسب درآمد می کند و شوهر او مرد قابل اعتما و اتکایی نیست. تی تی زنی ساده است که می خواهد به دیگران خدمت کند و آرزویش این است که خانه ای متعلق به خودش داشته باشد.

آشنایی او و مرد فیزیکدان دریچه تازه ای را به روی آنها می گشاید. این فیلم داستان “ماپان” مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین “بازیوو” است که برای نجات سرزمینش از چنگال “سیلوس” به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه هاست، اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *