کنسرت نمایش سیصد ؛ نمایشی پرهزینه که از عهده بلیت ۷۰۰ هزارتومانی‌اش بر نمی‌آید

کنسرت نمایش سیصد . کنسرت نمایش «سی صد» ۲ مرداد ماه با ظرفیت کامل و رایگان میزبان کادر درمان خواهد شد. در ادامه مطلب نمایش سیصد کنسرت همراه فیگار باشید.

کنسرت نمایش «سی‌صد» بیست و چهارمین اجرای خود را به طور کامل به اعضای کادر درمان که از آغاز همه‌گیری کرونا، مبارزان نستوه با این بیماری بوده‌اند، اختصاص خواهد داد.

کنسرت نمایش سیصد

نمایشی پرهزینه که از عهده بلیت ۷۰۰ هزارتومانی‌اش بر نمی‌آید

نمایش سیصد کنسرت
نمایش سیصد کنسرت

سهراب پورناظری که پیش‌تر کنسرت‌نمایش «سی» را آهنگسازی کرده بود، این وظیفه را این بار به برادرش تهمورث سپرده و خودش علاوه بر این‌که نوازندگی می‌کند، خوانندگی را هم در کنار رضا بهرام تجربه کرده است. «سی‌صد» ادامه کنسرت‌نمایش «سی‌»، پروژه پیشین برادران پورناظری با موضوع ایران است، ولی این بار مرجع آن شاهنامه فردوسی نیست.

محمد رحمانیان چهره‌ شناخته‌شده نمایش‌نامه‌نویسی و کارگردانی تئاتر، «سی‌صد» را بر اساس متنی از «ری بردبری» نوشته و اختصاصا موضوع حمله مغول به نیشابور و کتاب‌سوزی آن‌ها و تلاش‌ برای نابودی زبان و ادبیات پارسی به دست مغول‌ها را روایت می‌کند. این اثر پاسخی به فیلم ضد ایرانی ۱۰۰ است و سعی کرده تا با ترکیب موسیقی و نمایش، مخاطبان به ویژه جوانان را متوجه ارزش والای زبان فارسی و ضرورت حفظ آن کند؛ هدفی که به نظر می‌رسد در این اثر چندان محقق نشده است.

بیشتر بخوانید:

کنسرت نمایش سیصد

نمایش سیصد کنسرت
نمایش سیصد کنسرت

در کنسرت نمایش «سی صد» کاری از سهراب پورناظری که با کارگردانی امیر جدیدی و موسیقی تهمورس پورناظری در این شب‌ها روی صحنه می‌رود، رضا بهرام به عنوان خواننده و بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دلنیا آرام و … با تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان حضور دارند و تا ۱ مرداد ماه، بیش از ۹۰ هزار مخاطب کنسرت-نمایش «سی‌صد» بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت نمایش سیصد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *