تاریخ پخش فصل پایانی سریال آتلانتا (Atlanta) + [تریلر + عکس]

تاریخ پخش فصل پایانی سریال آتلانتا (Atlanta) مشخص شد. همزمان با مشخص شدن تاریخ پخش آخرین فصل از سریال Atlanta، تریلر فصل چهارم آن نیز منتشر شد.

فصل چهارم و پایانی سریال Atlanta که قرار است از شبکه FX پخش شود به تازگی تریلری از آن منتشر شده است. همراه ما با نخستین تریلر فصل آخر سریال Atlanta باشید.

تاریخ پخش فصل پایانی سریال آتلانتا (Atlanta)

نخستین تریلر فصل آخر سریال Atlanta

تریلر فصل چهارم سریال Atlanta
تریلر فصل چهارم سریال Atlanta

آتلانتا سریال کمدی-درام محصول آمریکا است که توسط دونالد گلاور برای شبکه FX ساخته شده است. این سریال در 6 سپتامبر 2016 به نمایش درآمد و برای فصل چهارم تمدید شد و قرار است در سال 2022 پخش شود.

داستان سریال

این سریال ارن (دونالد گلاور) را در طول زندگی روزمره اش در آتلانتا، جورجیا دنبال می کند که سعی دارد زندگی خود را در برابر چشمان دوست دختر سابق خود، که مادر دخترش است، و همچنین پدر و مادرش و پسر عمویش آلفرد (برایان تیری هنری)، که رپری با نام هنری “Paper Boi” است سروسامان دهد.


بیشتر بخوانید:


با ترک تحصیل از دانشگاه پرینستون، ارن هیچ پول و خانه ای ندارد و در نتیجه مدام در حال جابجایی بین والدینش و دوست دخترش است.

هنگامی که متوجه میشود پسر عمویش در آستانه ستاره شدن است، ناامیدانه به دنبال برقراری ارتباط مجدد با او میرود، بلکه بتواند سبب بهبود زندگی خود و دخترش لاتی شود.

تریلر سریال آتلانتا

تریلر سریال آتلانتا
تاریخ پخش فصل پایانی سریال آتلانتا (Atlanta)

اپیزودهای جدید این فصل یک روز پس از این شبکه کابلی از هولو در دسترس قرار می‌گیرند.

شبکه اف‌اکس در تور مطبوعاتی تی‌سی‌ای اولین تریلر این فصل را رونمایی کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که فصل سوم و چهارم این سریال کمدی پربیننده همزمان فیلمبرداری خواهند شد. فصل سوم آتلانتا ۲۴ مارس روی ایر رفته بود.

در فصل سوم ارن با بازی دونالد گلاور، آلفرد/پیپر بوی با بازی برایان تایری هنری، داریوس با بازی لاکیث استنفیلد و ون با بازی زاسی بیتس در حال برگزاری یک تور موفق در اروپا بودند در حالی که محیط پیرامون خود را نظاره می‌کردند و طعم موفقیت را می‌چشیدند.

تریلر فصل چهارم سریال آتلانتا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش فصل پایانی سریال Atlanta سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *