گفتگو با سیده مهرناز سیدی ؛ رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد + [عکس]

گفتگو با سیده مهرناز سیدی . مهرناز سیدی از مشهد، رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مسیر موفقیت خود سخن گفت. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت دانش‌آموز خراسان رضوی موفق به کسب رتبه‌های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در کنکور سال ۱۴۰۱ شدند.

گفتگو با سیده مهرناز سیدی

رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد + [عکس]

مهرناز سیدی از مشهد, رتبه سوم کنکور انسانی
مهرناز سیدی از مشهد, رتبه سوم کنکور انسانی

سیده مهرناز سیدی، رتبه سوم کنکور علوم انسانی از مشهد در ارتباط با سطح کنکور امسال به شهرآرانیوز گفت: آزمون امسال نسبت به سال گذشته سخت‌تر بود؛ اما میزان سختی این کنور بین تمامی دروس یکسان بود. وی ادامه داد: با این حال، سوالات ریاضی شرایط معقول تری داشت، اما درس روانشناسی که معمولا سوالات ساده‌ای داشت، امسال بخاطر پیچیدگی‌ای که در طراحی داشت، داوطلبان را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید:

 رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد

مهرناز سیدی از مشهد, رتبه سوم کنکور انسانی
مهرناز سیدی از مشهد, رتبه سوم کنکور انسانی

سیدی خاطرنشان ساخت: با توجه به جدا شدن دفترچه سوالات کنکور، رعایت زمانبندی در این آزمون بسیار مهم بود و فکر می‌کنم کسانی موفق شده باشند که در تنظیم زمان پاسخگویی دقت عمل کافی به خرج داده باشند. به نقل از آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید امیر شوشتری اظهارداشت: بر اساس اعلام سازمان سنجش، “سیده مهرناز سیدی” از مدرسه فرزانگان یک مشهد موفق به کسب رتبه سوم رشته علوم انسانی و “امیر حسین کیوانی” از مدرسه شهید هاشمی‌نژاد سه مشهد، رتبه دوم زبان خارجی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیده مهرناز سیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *