سریال جایگزین آپارتمان بی گناهان + [جزئیات سریال بچه های بهشت]

سریال “بچه های بهشت” که بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است، در فصل پاییز، به عنوان سریال جایگزین آپارتمان بی گناهان از شبکه TRT1 ترکیه منتشر خواهد شد.

یکی از سریال های مشابه آپارتمان بی گناهان به زودی از کانال ترکیه پخش می‌شود. “سریال بچه های بهشت” از بعد داستانی نه! اما از بعد ساختاری به آپارتمان بی‌گناهان شباهت دارد. شما می‌توانید نقد سریال Masumlar Apartmani را در لینک زیر مطالعه نمایید، تا با ساختار آن آشنا شوید.

نقد سریال آپارتمان بی گناهان

سریال جایگزین آپارتمان بی گناهان

سریال های مشابه آپارتمان بی گناهان
سریال های مشابه آپارتمان بی گناهان

سریال بچه های بهشت که بر اساس کتاب “Yurek Cikmazi” به معنی بن‌بست دل، نوشته شده است، فصل آینده به جای سریال “آپارتمان بی‌گناهان” از کانال TRT1 پخش خواهد شد.

این سریال داستان واقعی مردی الکلی که دارای اختلال شخصیتی است و اعمال خشونت می‌کند را به نمایش می‌گذارد. در طرف دیگر زنی قوی به همراه فرزندانش سعی دارد که زندگی خود را حفظ کند. بازیگران این سریال در روزهای آینده انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال جایگزین آپارتمان بی‌گناهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *