بازگشت جواد عزتی در فصل 2 زخم کاری با نام “بازگشت” + خلاصه داستان

خلاصه داستان فصل 2 سریال زخم کاری که ساخت آن تایید شده و با نام “بازگشت” به زودی نمایش داده خواهد شد را در ادامه بخوانید.

محمدحسین مهدویان تصویری از شخصیت مالک سریال «زخم کاری» درحالی که لب دریا نشسته است در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «بلند شو مالک.» در ادامه با خبر سریال زخم کاری فصل دوم همراه فیگار بمانید.

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

ساخت فصل دوم سریال زخم کاری

خلاصه داستان فصل 2 سریال زخم کاری

ساخت فصل دوم سریال زخم کاری
سریال زخم کاری فصل دوم, زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

فصل دوم زخم کاری کی پخش می‌شود ؟

بلافاصله بعد از انتشار این پست، گمانه‌زنی‌ها درباره ساخته شدن فصل دوم «زخم‌کاری» شروع شد و کم‌کم با تایید ضمنی محمدحسین مهدویان، این خبر منتشر شد. با توجه به اینکه سازندگان سریال زخم کاری احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، شنیده ها حاکی از آن است که فیلمنامه دومین فصل «زخم کاری» در حال آماده سازی است.

از میان سریال‌های پرطرفدار دو سال گذشته شبکه خانگی هیچ کدام‌شان به فصل دوم نرسیدند و کارگردان‌هایشان سراغ فعالیت‌های دیگری رفته‌اند و در صورت قطعی شدن این خبر، «زخم کاری» اولین سریال این جمع است که به فصل د‌وم می‌رسد.

استوری محمدحسین مهدویان

ساخت فصل دوم سریال زخم کاری
زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری, فصل دوم زخم کاری کی پخش می‌شود

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم زخم کاری منتشر نشده است اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

خلاصه داستان فصل 2 سریال زخم کاری
خلاصه داستان فصل 2 سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *