KMC X5 ماشین جدید کرمان موتور در خیابان های تهران دیده شد! [+مشخصات]

به تازگی خودروی جدید کرمان موتور KMC X5 در خیابان های تهران دیده شده است. لازم به ذکر است که این محصول فیس لیفت جک S5 است.

کی ام سی X5 نام یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور است که به‌زودی به صورت رسمی معرفی و وارد جاده‌های کشور خواهد شد.  کراس اوور KMC X5 نسخه فیس‌لیفت جک S5 کرمان موتور است که بالاخره در تهران رویت شد. در ادامه مطلب با خبر خودروی جدید کرمان موتور همراه ما بمانید.

کرمان موتور KMC X5

  • خودرو KMC X5 

به گزارش منابع خبری:

KMC X5 که در چین با اسامی سهول X6 و JAC JS6 نیز شناخته می‌شود، دو مسیر احتمالی در بازار خودرو ایران خواهد داشت.

جک S5 یکی از خودروهای کراس اوور محبوب و پرطرفدار بازار ایران است که توسط شرکت کرمان موتور به کشورمان آمد. جک S5 همانطور که اشاره کردیم محصولی از شرکت جک چین است که برای اولین بار سال ۲۰۱۲ در پکن رونمایی و اولین نسخه‌های آن به صورت مونتاژی از سال ۱۳۹۳ وارد بازار ایران شد. این خودرو ابتدا با گیربکس دنده‌ای به ایران آمد و به دلیل استقبال بسیار خوبی که از آن شد کرمان موتور در سال ۱۳۹۵ نسخه اتوماتیک آن را نیز به سبد محصولات خود افزود.

کرمان موتور KMC X5

مشخصات خودرو KMC X5 کرمان موتور

اما از سوی دیگر کرمان‌موتور می‌تواند با تغییر برخی ماژول‌های خط تولید جک S5، کراس اوور KMC X5 را تولید کند. از همین رو، احتمالاً KMC X5 به قیمت بالاتری در بازار خودرو ایران مشاهده خواهد شد. نسخه فیس لیفت جک S5 ماه‌ها قبل وارد محوطه کرمان موتور شد. حالا KMC X5 به عنوان خودرویی جدید به معرض نمایش درآمد و باید منتظر بود و دید که این خودروساز چه برنامه‌ای برای آن دارد.

کی ام سی X5 از نظر طراحی ظاهری خصوصا در نمای جلو کاملا دگرگون شده و با اینکه نسبت به S5 یک فیس لیفت محسوب می‌شود اما کاملا نسبت به آن تغییر پیدا کرده و البته همگام با ترند روز طراحی در دنیا شده است. به سبک بسیاری از خودروهای امروزی چراغ‌های اصلی به روی سپر منتقل شده و ابتدای نمای جلو تنها چراغ‌های مخصوص روز تعبیه شده‌اند. همچنین جلوپنجره نیز ظاهری بسیار بزرگ و کشیده پیدا کرده که اطراف آن نیز با خطوط کرومی تزئین شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *