تاریخ اکران انیمیشن Elemental پیکسار مشخص شد [+تصویر جدید]

اکران انیمیشن جدید پیکسار ؛ انیمیشن جدید استودیو پیکسار به نام Elemental ممکن است در سال 2023 بر پرده‌های بزرگ سینما اکران شود.

تقابل آب و آتش بستری برای روایت فیلم جدید پیکسار. اولین قدم، انتشار تصویری با حضور دو شخصیت اصلی فیلم است.

اکران انیمیشن جدید پیکسار

  • تاریخ اکران انیمیشن Elemental
اکران انیمیشن جدید پیکسار
تاریخ اکران انیمیشن Elemental, عکس جدید انیمیشن پیکسار

عکس جدید انیمیشن پیکسار

در رویداد D23 امسال، پیکسار علاوه بر رونمایی تازه‌ای از بیست و هفتمین اثر سینمایی خود یعنی انیمیشن Elemental جزئیات دیگری همچون تاریخ پخش، صداپیشگان و خلاصه داستان این اثر مورد انتظار را با طرفداران به اشتراک گذاشت. کنون تبلیغات این فیلم در حال انجام است تا طرفداران را برای تماشای آن مشتاق‌تر کند.

در ادامه میتوانید عکس انیمیشن Elemental را مشاهده کنید:

اکران انیمیشن جدید پیکسار
عکس جدید انیمیشن پیکسار, عکس انیمیشن Elemental

انیمیشن Elemental که پیتر سان (Peter Sohn) و دنیز ریم (Denise Ream) را به ترتیب در مقام‌های کارگردان و تهیه‌کننده دارد در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد. سان در رابطه با این انیمیشن چنین گفت:

داستان ما بر اساس عناصر آتش، آب، خاک و هوا ساخته شده است. برخی از عناصر با یکدیگر ترکیب می‌شوند و برخی نه. اگر این عناصر زنده بودند چه می‌شد؟

داستان Elemental در شهری اتفاق می‌افتد که شخصیت‌های متشکل از چهار عنصر در آن زندگی می‌کنند. فیلم، داستان وید و امبر را دنبال می‌کند که زوجی برآمده از آب و آتش هستند. این دو پس از کاوش در شهرشان متوجه می‌شوند که اشتراکات زیادی با هم دارند.

در ادامه میتوانید پوستر انیمیشن جدید پیکسار را مشاهده کنید:

اکران انیمیشن جدید پیکسار
عکس انیمیشن Elemental, پوستر انیمیشن جدید پیکسار

همچنین علاوه بر پوسترها و تصاویر، یک تریلر اختصاصی که نمایش‌دهنده رابطه بین امبر و وید بوده نیز برای طرفداران به نمایش در آمده است. انیمیشن Elemental در تاریخ 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *