علت جدایی نسرین جواد زاده از نامزدش ؛ شاهیکا علت جدایی را فاش کرد

علت جدایی نسرین جواد زاده از نامزدش فاش شد. نسرین جوادزاده بازیگر 40 ساله سینمای ترکیه با بازی در سریال «سیب ممنوعه» با گوکهان آلکان 36 ساله آشنا شد.

نسرین جوادزاده و گوکهان آلکان که با بازی در سریال «سیب ممنوعه» با هم آشنا شدند، در حالی که برای ازدواج آماده می شدند، با تصمیمی ناگهانی به رابطه دو ساله خود پایان دادند. دلیل جدایی این زوج بازیگر که تا به امروز درباره این موضوع سکوت کرده بودند برملا شد.

علت جدایی نسرین جواد زاده از نامزدش

  • طلاق نسرین جوادزاده
 راز جدایی نسرین جوادزاده
راز جدایی نسرین جوادزاده

این زوج معروف که پس از جشن نامزدی خود را برای ازدواج آماده می کردند به طور ناگهانی راهشان را از هم جدا کردند. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، عکس های عاشقانه این زوج همیشه در شبکه های مجازی با بازخوردهای فراوانی رو به رو میشد.

جوادزاده که در ماه های گذشته در پاسخ به این سوال که کی قصد دارد با نامزدش گوکهان آلکان سر سفره عقد بنشیند، گفت:

“مادرم هم انقدر از من این سوال رو نمیپرسه! این کارها به قسمت و سرنوشته… ما تاریخی رو برای ازدواج مشخص نکردیم. هروقت مشخص بشه میگم.”

مدتی پس از این‌ها آلکان، جوادزاده را آنفالو کرد و عکس های مشترک‌شان را نیز حذف کرد. نکته قابل توجه این بود که نسرین جوادزاده یک ماه بعد نامزد سابق خود را آنفالو کرد.

پس از همه این اتفاقات دلیل جدایی این زوج بازیگر مشخص شد. گفته می شود که این زوج به دلیل طرز فکر متفاوتشان به زندگی و عدم تفاهم از هم جدا شدند.

به گفته نزدیکان جوادزاده و آلکان ماه های قبل از جدایی مکرراً با هم دعوا داشته‌اند، آن‌ها در جمع نزدیکان خود اظهار کرده‌اند که دیگر آرامشی در رابطه‌شان باقی نمانده بوده و اینگونه به عشق خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *