شنکین چهارم ؛ ادای احترام جالب یک بز به پیکر ملکه! [+عکس]

شنکین چهارم ، طلسم بز گردان سوم سلطنتی انگلیس، به عنوان شرکت کننده ویژه، در مراسم اعلام پادشاهی چارلز سوم حضور یافت. همراه فیگار بمانید.

بزهایی که به عنوان طلسم خوش‌شانسی خدمت می کنند دارای شماره هنگ و درجه هستند و همانند یک سرباز عادی می توانند ترفیع و تنزل درجه را تجربه کنند.

شنکین چهارم

  • طلسم بز گردان سوم
شنکین چهارم
بزهای طلسم خوش شانسی, عکس دیدار بُز گردان سلطنتی با پادشاه بریتانیا

بزهای طلسم خوش شانسی

به گزارش فیگار به گفته موزه پادشاهی ولز:

سنت استفاده از بز به عنوان یک طلسم خوش‌شانسی به سال ۱۷۷۵ باز می گردد. یک بز سرگردان طی “نبرد بانکر هیل” در جنگ استقلال آمریکا وارد میدان شده و در نهایت نیروهای هنگ پادشاهی ولز را از میدان نبرد به بیرون هدایت می کند.

پس از مرگ ملکه الیزابت دوم و طی مراسم معرفی شاهزاده چارلز به عنوان پادشاه جدید بریتانیا، رژه یک عضو منحصر به فرد در گردان سوم پادشاهی ولز جلب توجه می کرد.

در ادامه میتوانید عکس دیدار بُز گردان سلطنتی با پادشاه بریتانیا را تماشا کنید:

شنکین چهارم
طلسم بز گردان سوم, بزهای طلسم خوش شانسی

شنکین، طلسم بز سنتی پادشاه بوده و هنگ‌‌های مختلف نام‌های متفاوتی برای بزهای مربوط به خود دارند. یک طلسم بز سابق به دلیل بدرفتای در مراسمی، تنزل رتبه یافته بود. این بزها اغلب از سربازان رتبه‌های بالاتری داشته و حتی حقوق دریافت می‌کنند! این بزها دارای شماره و درجه بوده و شنکین در حال حاضر یک سرجوخه است.

در ادامه میتوانید عکس شکنین چهارم را تماشا کنید:

شنکین چهارم
عکس دیدار بُز گردان سلطنتی با پادشاه بریتانیا, عکس شکنین چهارم

مطابق با سنتی که ملکه ویکتوریا پایه‌گذار آن بود، در صورت مرگ بز طلسم خوش‌شانسی، نامه ای از طرف هنگ پادشاهی ولز به پادشاه بریتانیا ارسال می شود و این موضوع اطلاع داده شده و برای انتخاب بز جدید کسب اجازه می شود. فوزیلیر شنکین چهارم که در حال حاضر در گردان سوم پادشاهی ولز خدمت می کند، نخستین حضور عمومی خود را در روز ملی نیروهای مسلح در سال 2018 تجربه کرد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *