شبکه امید HD شد ؛ شبکه امید پخش به صورت «اچ دی» را آغاز کرد! [+عکس]

شبکه امید اچ دی شد ؛ امروز همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) با حضور رئیس سازمان صداوسیما پخش آزمایشی “اچ دی” خود را آغاز کرد.

شبکه امید اچ دی شد

این مهم در راستای سند تحول سازمانی و توجه به منویات رئیس رسانه ملی هم در تولید محتوا و هم توجه به زیرساخت ها و اچ دی شدن از اهداف کلیدی و مورد نظر در راستای احترام به مخاطب نوجوان است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه یک [+عکس و ساعت پخش تکرار سریال]

شبکه امید اچ دی شد

  • پخش اچ دی شبکه امید
شبکه امید اچ دی شد
پخش اچ دی شبکه امید, شبکه امید HD, پخش HD شبکه امید

شبکه امید HD

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید ماه گذشته در جلسه معارفه مدیران جدید این شبکه، «اچ دی» شدن امید را قریب الوقوع عنوان کرده و اعلام شده بود تا اواخر پاییز این شبکه پخش اچ دی اش را آغاز خواهد کرد.

یمان جبلی، رئیس رسانه ملی در آیین رونمایی از پخش آزمایشی HD شبکه امید در استودیوی این شبکه گفت:

پرمخاطب ترین شبکه های صداوسیما با توجه به مخاطب هدف، شبکه های پویا و امید هستند و  کودکان و نوجوانان از وفادارترین مخاطبان برای رسانه ملی، محسوب می شوند که این وظیفه رسانه را در افزایش کیفیت محتوا و پخش در این دو شبکه به ویژه شبکه امید، حساس تر می کند.

در ادامه میتوانید عکس پیمان جبلی رئیس صدا و سیما را مشاهده کنید:

شبکه امید اچ دی شد
پخش اچ دی شبکه امید, شبکه امید HD, پخش HD شبکه امید

آیین اچ دی شدن شبکه امید با حضور پیمان جبلی رئیس  رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیما، علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه، وحید جلیلی قائم  مقام رئیس  سازمان در امور فرهنگی، محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید و تعدادی از مدیران ارشد رسانه ملی در محل ساختمان 9 دی استودیو شماره 12 در حال برگزاری است و پخش زنده آن هم‌اکنون در حال پخش است.

وی مطرح کرد: از مجموع شبکه‌ها و کانال های سیما، پنج شبکه اچ دی نبود که با اقدام امروز یعنی پخش آزمایشی شبکه امید، تنها چهار شبکه باقی می ماند که ان شاالله در آینده نزدیک با کیفیت اچ دی، تقدیم مخاطبان خواهد شد.


اخبار بیشتر:

پخش HD شبکه امید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *