افشاگری: آزاده صمدی و همسر جدیدش در ماه عسل لاکچری ! [+عکس]

ماه عسل آزاده صمدی و همسر جدیدش ؛ عکسی از آزاده صمدی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است. در ادامه همراه ما بمانید.

آزاده صمدی و همسر جدیدش

آزاده صمدی متولد دی 1357 است و همسر سابق هومین سیدی بوده است. عکس‌های حاشیه برانگیز آزاده صمدی را در این خبر ببیند. مردی جذاب کنار آزاده صمدی که به نظر همسر جدیدش است، خیلی خوش تیپ‌تر از شوهر اولش که هومن سیدی است به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج دوم آزاده صمدی [+ عکس حلقه لو رفت!] شوهر دوم ازاده صمدی

ماه عسل لاکچری آزاده صمدی

ماه عسل آزاده صمدی هاوایی
همسر آزاده صمدی, آزاده صمدی و همسرش

آزاده صمدی و همسرش

به گزارش منابع خبری:

عکس های حاشیه برانگیز آزاده صمدی را در این خبر ببیند مردی جذاب کنار آزاده صمدی خیلی خوش تیپ تر از شوهر اولش که هومن سیدی است به نظر می رسد.

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی کارگردان و هنرپیشه سینما بوده است. آزاده صمدی به تازگی در سریال می خواهم زنده بمانم ایفای نقش کرده است.

در ادامه میتوانید عکس ماه عسل آزاده صمدی را مشاهده کنید:

ماه عسل آزاده صمدی هاوایی
همسر آزاده صمدی, آزاده صمدی و همسرش

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 لاهیجان ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.   آزاده صمدی در سال ۱۳۹۲ از هومن سیدی طلاق گرفت و در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

آزاده صمدی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ کس با هیچ کس سخن نمی گوید» نیز بازی کرده است.


اخبار بیشتر:

ماه عسل آزاده صمدی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *