ازدواج دوم آزاده صمدی [+ عکس حلقه لو رفت!] شوهر دوم ازاده صمدی

عکس منتشر شده از آنچه ازدواج مجدد آزاده صمدی در سکوت خبری عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

به تازگی عکسی از آزاده صمدی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. شاید باورتان نشود که ازاده صمدی بعد از طلاق از هومن سیدی هنوز ازدواج نکرده است. ایا می‌شود خانمی به جذابیت آزاده صمدی ازدواج نکند؟ گمانه‌زنی‌ها می‌گوید که او منتظر فرصت بوده و حالا با عکسی جذاب و حلقه‌ای جذاب‌تر به رویت طرفدارانش رسیده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای عصبانیت شدید آزاده صمدی از مهران مدیری

رابطه نا مشروع سحر قریشی با محمد بن سلمان

ازدواج مجدد آزاده صمدی

  • ازدواج آزاده صمدی

همانطور که در لینک بالا می‌بینید همیشه و در هرجای آزاده صمدی مورد توجه بوده و از هر نمایی از او حاشیه درست می‌کنند. اما حاشیه ازدواج مجدد آزاده صمدی شاید شایعه نباشد و پر رنگ بودن حصدق این خبر بیشتر است. با ما بمانید تا از ماجرای شوهر دوم آزاده صمدی برای شما بیشتر بگوییم.

ازدواج مجدد آزاده صمدی
ازدواج آزاده صمدی, آزاده صمدی ازدواج کرد

آزاده صمدی ازدواج کرد ؟

به گزارش منابع خبری:

در این تصویر که از جلد یک مجله ثبت شده است، آزاده صمدی با حلقه ازدواج در دست چپ دیده می شود که همین موضوع موجب داغ شدن شایعه ازدواج دوباره این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران را داغ کرده؛ هرچند او هنوز واکنشی به این اخبار نداشته و از همسر جدید خود رونمایی نکرده است.

در ادامه میتوانید عکس ازدواج مجدد آزاده صمدی را مشاهده کنید:

ازدواج مجدد آزاده صمدی
آزاده صمدی ازدواج کرد, عکس ازدواج مجدد آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر زن سینمای ایران و همسر سابق هومن سیدی است. آزاده صمدی متولد سال 57 میباشد و  در فیلم هایی با ژانر کمدی ایفای نقش کرده. راه بی پایان اولین سریال آزاده صمدی بود که در آن با هومن سیدی همبازی شد و به یکی از بهترین کارهای این دو هنرمند کشورمان تبدیل شد. سریال دیوار به دیوار 2 و فیلم سینمایی مارموز جدیدترین تجربه تلویزیونی و سینمایی آزاده صمدی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *