تریلر 2 لایو اکشن Tokyo Revengers منتشر شد [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر 2 لایو اکشن Tokyo Revengers منتشر شد. در مطلب تریلر لایو اکشن های Tokyo Revengers به جزئیات لایو اکشن های جدید Tokyo Revengers می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی Tokyo Revengers 2، دو فیلم لایو اکشن دنباله‌دار بر اساس مانگای Tokyo Revengers اثر Ken Wakui، پخش ویدیوی معرفی شخصیت‌ها برای این فیلم‌ها را از چهارشنبه آغاز کرد. تاریخ انتشار 2 لایو اکشن Tokyo Revengers در 21 آوریل و 30 ژوئن است.

تریلر 2 لایو اکشن Tokyo Revengers

قسمت اول فیلم Bloody Halloween -Fate- در 21 آوریل اکران خواهد شد، در حالی که دومین فیلم Bloody Halloween -Decisive Battle- در 30 ژوئن اکران خواهد شد.

تاکومی کیتامورا برای ایفای نقش تاکمیچی هاناگاکی در فیلم‌های بعدی بازمی‌گردد. دیگر بازیگران بازگشته شامل ریو یوشیزاوا در نقش مایکی و یوکی یامادا در نقش دراکن هستند. تسوتومو هانابوسا کارگردان و شوتا اوکادا تهیه کننده نیز در حال بازگشت هستند. کنتو ناگایاما در نقش کیسوکه باجی به بازیگران می‌پیوندد، در حالی که نیجیرو موراکامی نیز در نقش کازوتورا هانمییا و ماهیرو تاکاسوگی در نقش چیفیو ماتسونو حضور دارند. تاکتو تاناکا چومه را بازی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر لایو اکشن های Tokyo Revengers را ببینید:

لایو اکشن های جدید Tokyo Revengers

Tokyo Revengers یکی از فرنچایزهای متعدد انیمه‌ای است که جهشی به سمت لایو اکشن ایجاد کرد. با ورود اولین فیلم در سال 2021، به نظر می‌رسد که حماسه سفر در زمان برای یک دنباله در سال آینده باز خواهد گشت. خوشبختانه برای طرفداران این فرنچایز انیمه، داستان‌های زیادی برای اقتباس باقی مانده است.

داستان تاکمیچی هانگکی برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک سریال مانگا توسط خالق کن واکوی، منتشر شد. این داستان به دنبال یک مرد جوان بی‌هدف است که برای نجات عشق سابق زندگی خود از خشونت‌های باندی، به دوران دبیرستان خود بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *