همنواز

اقتباس لایو اکشنی انیمه Do It Yourself تایید شد

به تازگی اقتباس لایو اکشنی انیمه Do It Yourself تایید شد. در ادامه مطلب اقتباس جدید Do It Yourself به جزئیات لایو اکشن Do It Yourself می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی انیمیشن تلویزیونی «Do It Yourself» روز سه‌شنبه اعلام کرد که این انیمه الهام‌بخش یک اقتباس نمایشی لایو اکشن است. مانند انیمه، نمایش لایو اکشن در شهر Sanjō در استان نیگاتا روی می‌دهد و در همین لوکیشن فیلمبرداری می‌شود. رویداد انیمه در 28 می اطلاعات بیشتری در مورد پروژه جدید ارائه می‌دهد. تاریخ انتشار لایو اکشن جدید Do It Yourself هنوز مشخص نشده است.

اقتباس لایو اکشنی انیمه Do It Yourself

این انیمه در اکتبر 2022 در ژاپن به نمایش درآمد و با اپیزود دوازدهم آن در دسامبر 2022 به پایان رسید. Crunchyroll انیمه را هنگام پخش در ژاپن پخش کرد. Crunchyroll اولین قسمت را در اوایل رویداد Crunchyroll Expo، که در آگوست 2022 برگزار شد، نمایش داد.

این انیمه زندگی روزمره شش دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که با مشکلاتی روبرو می‌شوند که در پروژه‌های خودت انجام بده (DIY) در شهر سانجو در غرب ژاپن کار می‌کنند.

اقتباس جدید Do It Yourself

کازوهیرو یوندا این انیمیشن را در PINE JAM کارگردانی کرد. Kazuyuki Fudeyasu هم نویسندگی و هم بر فیلمنامه سریال نظارت داشت و Yuusuke Matsuo طراح شخصیت بود. IMAGO و Avex Pictures صاحب کپی رایت هستند.

اقتباس لایو اکشنی انیمه Do It Yourself
انیمه Do It Yourself

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *