لایو اکشن مانگا Barakamon تایید شد [+ویژوال]

به تازگی لایو اکشن مانگا Barakamon تایید شد. در ادامه مطلب اقتباس جدید مانگا Barakamon به جزئیات لایو اکشن جدید Barakamon می‌پردازیم.

ورژن مه امسال مجله ماهانه شونن گانگان اسکوئر انیکس روز چهارشنبه اعلام کرد که مانگای باراکامون ساتسوکی یوشینو یک درام تلویزیونی لایو اکشن دریافت خواهد کرد. تاریخ انتشار لایو اکشن Barakamon هنوز مشخص نشده است.

لایو اکشن مانگا Barakamon

یوشینو در سال 2009 مانگا را در مجله آنلاین اسکوئر انیکس Gangan راه اندازی کرد و مانگا نیز در ماهنامه شونن گانگان در سال 2014 اجرا شد. این مانگا با هجدهمین جلد آن در دسامبر 2018 به پایان رسید. این مانگا الهام بخش یک مجموعه انیمه تلویزیونی 12 قسمتی بود که در ژوئیه 2014 برای اولین بار پخش شد. Crunchyroll و Funimation هر دو سریال را در حین پخش در ژاپن پخش کردند و Funimation سریال را در دیسک بلوری و دی وی دی در سال 2016 منتشر کرد.

اقتباس جدید مانگا Barakamon

یوشینو مانگای پیش درآمد Barakamon Handa-kun را در مجله Monthly Shonen Gangan در اکتبر 2013 شروع کرد و مانگا را در ژوئن 2016 به پایان رساند. Yen Press هر هفت جلد را به زبان انگلیسی منتشر کرده است. این مانگا الهام بخش یک انیمیشن تلویزیونی بود که در ژوئیه 2016 برای اولین بار پخش شد. Funimation انیمه را در نوامبر 2018 روی ویدیوی خانگی منتشر کرد.

لایو اکشن مانگا Barakamon
Barakamon

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *